English

آخرین مهلت ثبت نام کنندگان طرح جریمه سربازی

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: متقاضیان طرح جریمه مشمولان غایب که درخواست خود را تا سال 95 ثبت کرده و موفق به پرداخت مبلغ جریمه نشده‌اند تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا با پرداخت مبلغ تعیین شده، وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

آخرین مهلت ثبت نام کنندگان طرح جریمه سربازی

به گزراش خبرگزاری موج، جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: متقاضیان طرح جریمه مشمولان غایب که درخواست خود را تا سال ۹۵ ثبت کرده و موفق به پرداخت مبلغ جریمه نشده‌اند تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا با پرداخت مبلغ تعیین شده، وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

سردار ابراهیم کریمی از ایجاد فرصت دوباره برای ثبت‌نام کنندگان طرح جریمه مشمولان غایب سال 95 خبرداد و گفت: این مشمولان در صورتی که در فرصت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند،با شروع ثبت‌نام این طرح در سال ۹۶،باید دوباره درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ثبت کنند و به ازای هر سال غیبت مازاد بر هشت سال،شامل 10 درصد افزایش مبلغ جریمه می‌شوند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهارکرد: در سال 95 حدود 180 هزار نفر درطرح جریمه مشمولان ثبت نام کردند که حدود 100 هزار نفر با پرداخت مبلغ جریمه،کارت معافیت از خدمت دریافت کردند و مابقی در صورت عدم پرداخت مبلغ جریمه تا پایان 15 اریبهشت ماه،مطابق مقررات سال 96 با آنان برخورد خواهد شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس،کریمی در پایان گفت: مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰۰ از آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب اطلاع حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی