English

در گفتگو با موج عنوان شد

وزش باد شدید در برخی از نقاط کشور/بروز گرد و خاک در جنوب و شرق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بروز گرد و خاک در جنوب و شرق کشور خبر داد و گفت: چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید در دامنه های البرز مرکزی و شرقی، برخی نقاط شرق و جنوب شرق پیش بینی می شود که می تواند منجر به گردوخاک موقتی دراین نواحی شود.

وزش باد شدید در برخی از نقاط کشور/بروز گرد و خاک در جنوب و شرق کشور

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره وضعیت هوای کشور در سه روز آینده اظهار داشت:  براساس پیش بینی های صورت گرفته از سوی سازمان هواشناسی کشور امشب شاهد ورود سامانه بارشی درمناطقی از غرب و شمال غرب کشور ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه این وضعیت فردا چهارشنبه دربخش هایی از شمال غرب، غرب، دامنه های البرز غربی و مرکزی و بتدریج درسواحل دریای خزر و شمال شرق کشورپیش بینی می شود که در مناطق مستعد تگرگ و در پاره ای نقاط احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد، گفت:  روز پنجشنبه نیز در برخی نقاط شمال غرب، استان های ساحلی دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، فردا چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید در دامنه های البرز مرکزی و شرقی، برخی نقاط شرق و جنوب شرق پیش بینی می شود که می تواند منجر به گردوخاک موقتی دراین نواحی شود، این وضعیت روز پنج شنبه درجنوب شرق کشور تقویت می شود. همچنین خلیج فارس طی سه روز آینده مواج خواهد بود که سرعت وزش باد و ارتفاع امواج از بعد از ظهر روز چهارشنبه و طی روزپنج شنبه در خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش خواهد یافت.

وظیفه با بیان اینکه فردا رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی درکرمانشاه، کردستان، نیمه جنوبی آذربایجان شرقی، نیمه آذربایجان غربی، نیمه غربی زنجان، شمال ایلام، شمال لرستان و بتدریج از بعدازظهر درخراسان شمالی و شمال خراسان رضوی وارتفاعات البرزدراستان های تهران، البرز و قزوین رخ می‌دهد، گفت: پنج‌شنبه رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی درخراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و باد وگرد وخاک در سیستان وبلوچستان، نیمه شرقی کرمان ومناطقی از خراسان جنوبی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی