English

قائم مقام بنیادشهید:

فرزندان شهدا در جنگ نرم قدرت سازی کنند

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندان شهدا می توانند در جنگ نرم قدرت سازی کنند و همانند پدرانشان که قدرت ساز جنگ سخت بودند، آنان نیز قدرت ساز جنگ نرم باشند.

فرزندان شهدا در جنگ نرم قدرت سازی کنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بنیادشهید، محسن انصاری در دیدار با تعدادی از فرزندان شهدای شاغل در ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی به نقش فرزندان شهدا در قدرت سازی نرم در کشور پرداخت و افزود: نقش تاثیرگذار فعالیت ‌های فرزندان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان افضل سازمان‌ ها و سازمانی متعلق به ایثارگران بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: در جامعه ما از فرزند شهید، جانباز و آزاده تصورات خیلی خوبی دارند، تصور مردم از جانبازان و آزادگان به گونه ای است که این افراد با ظلم و ستم مبارزه کرده و در جریان دفاع و جبهه ساخته شده‌اند و فرزند شهید با هر سنی راه پدر را ادامه می دهد و به میدان می آید.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران استمرار راه پدر توسط فرزندان شهدا را امری استثنایی در جامعه بشریت دانست و گفت: اقدام فرزند شهیدی که فضای جبهه و دفاع را لمس نکرده و وارد میدان کارزار شده است و جا، پای پدر می‌گذارد بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه اکنون فرزندان شهدا در حال قدرت سازی در کشور هستند اظهارکرد: این افراد یا پدر خود را ندیده‌اند و برخی نیز به صورت شفاهی و بعضی در وصیت نامه پیام‌هایی را از پدر شهیدشان دریافت کرده‌اند ولی اینکه این فرزندان با تحصیلات عالیه نقش خوبی را در جامعه ایفا می‌کنند امری مبارک و استثنایی است.

انصاری با اشاره به پتانسیل کارآمد در میان 180 هزار فرزند شهید در کشور خاطرنشان کرد: در شرایط گذشته و حال ، امیدواریم در آینده فرزندان شهدا در هر نهادی مانند مجلس، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ادارات و در سطح جامعه در راستای قدرت سازی در کشور حرکت کنند.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا در مسائل ارزشی همواره مطالبه گری ارزشی و آرمانی خود را داشته‌اند، اضافه کرد: آنان در تمامی عرصه‌های کشور نشان دادند که مسئولیت‌ پذیرند و وظایف خود را به نحو احسن انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: در مسیر حرکت انقلاب اسلامی هم اکنون کشور در دفاع، امنیت، سیاست خارجی، فناوری‌های موشکی و اقتدار منطقه ای در جایگاه رفیع قرار دارد و باید در عرصه اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی باید اشکالات برطرف شود تا به اقتدار برسیم در این راستا فرزندان شهدا با قدرت سازی می‌توانند به مقابله با این حفره‌ها بپردازند و از ارزش‌ها و ارثیه پدران خود دفاع کنند.

انصاری، مردانگی، آزادگی، فداکاری، شجاعت و پایبندی به ولایت فقیه را میراث جامانده پدران شهید برای فرزندان دانست و گفت: فرزندان شهدا نیز باید با این توصیه‌ ها مسیر را طی کنند و هوشیار باشند که باید با این سرمایه بزرگی که در اختیار دارند یکبار دیگر در عرصه علم، اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه ایثارگری در صف اول دفاع از انقلاب اسلامی ایران هستند تصریح کرد: سربازان جبهه نرم همانند سربازان جبهه سخت نیاز به اطلاعات سازمان یافته دارند، هم اکنون نظام سلطه در فضای مجازی به جنگ جامعه ایثارگری آمده است زیرا خاکریز دیگری ندارد بنابراین باید به توصیه رهبر معظم انقلاب عمل کرد که فرمودند: «باید دشمن را از فضای مجازی بیرون کنیم».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه