English

دروس اساتید برجسته حوزه در زمینه علوم اسلامی دانشگاهیان منتشر شد

سری سوم دروس اخلاقی و آموزشی اساتید برجسته حوزه و دانشگاه از روز گذشته در سایت و کانال حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان منتشر شد.

دروس اساتید برجسته حوزه در زمینه علوم اسلامی دانشگاهیان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، در سری سوم این دوره های آموزشی دروس آموزشی و اخلاقی اساتیدی مانند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، آیت الله العظمی جوادی آملی، آیت الله جاودان و آیت الله عابدینی و تعدادی دیگری از اساتید به مرور در شبکه اجتماعی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به آدرس ehodat@ منتشر خواهد شد.

در این سری از دروس، شرح نهج البلاغه، شرح صحیفه سجادیه، آموزش منطق، کلیات فلسفه، انسان شناسی و اخلاق اسلامی در نظر گرفته که در در قالب 10 عنوان درسی و بیش از 300 جلسه صوتی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (مأوا)، در سال گذشته بیش از 400 درس در قالب 7 عنوان آموزشی در کانال و سایت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در موضوعاتی مانند تفسیر سوره احزاب، تاریخ اسلام، ترجمه و مفاهیم اسلامی، انسان‌شناسی، آشنایی با متون حدیثی از اساتیدی برجسته‌ای مانند آیات عظام سبحانی، اعرافی، عابدینی، صدیقی، عابدی، جاودان و دیگران منتشرشده است که با استقبال عموم دانشجویان و معرفت جویان و همچنین عموم علاقه‌مندان به معارف اسلامی قرارگرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه