English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

اصلاح هندسی بلوار آزادگان در قلب تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از اصلاح هندسی بلوار آزادگان در قلب تهران خبر داد و گفت: احداث میدان در بلوار آزادگان حد فاصل آزادگان جانبازان صورت گرفته است.

اصلاح هندسی بلوار آزادگان در قلب تهران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، ولی مسگری نجاتی با اشاره به اصلاح هندسی برخی از خیابان های منطقه به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان گفت: بر اساس کارشناسی های صورت گرفته و نیازسنجی های موجود این اصلاحات صورت می گیرد.

نجاتی همچنین به اصلاح برخی معبرها به منظور تسهیل رفت و آمد افراد دارای معلولیت اشاره کرد و گفت: برنامه داریم تا تمام خیابان های منطقه 6 به منظور رفت و آمد افراد دارای معلولیت مناسب سازی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 توضیح داد: خط کشی محوری، خط کشی بلوک عابر پیاده، تعمیر و ساماندهی چراغ های راهنمایی و رانندگی سطح منطقه، نصب و تعویض بشکه های ایمنی در خروجی های معابر اصلی، رفع سدمعبر از مقابل مراکز تجاری و ایستگاه های مترو به منظور تسهیل در تردد، شستشو و نظافت تابلوهای تعیین مسیر سطح منطقه، کنترل تجهیزات ایمنی بزرگراه ها و خیابان ها، همسطح سازی و ترمیم پوشش روی نهر، رفع موانع فیزیکی نظیر وجود جدول، مخازن زباله و تاسیسات شهری و همچنین مرمت و نصب گاردیل های منطقه از جمله اقدامات ترافیکی صورت گرفته در قلب تهران به مناسبت فرارسیدن فصل بهار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه