English

فرمانده یگان ویژه ناجا تاکید کرد

برنامه‌های یگان ویژه برای انتخاباتی امن و باشکوه

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از به کارگیری ۲۰ هزار نیرو در این پلیس در راستای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه خبر داد.

برنامه‌های یگان ویژه برای انتخاباتی امن و باشکوه

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسن کرمی افزود: ۲۹ اردیبهشت؛ روز سرنوشت سازی برای ملت ایران خواهد بود، برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه، ۲۰ هزار نیرو در یگان های ویژه سراسر کشور، در قالب قرارگاه عملیاتی ظفر انجام وظیفه خواهند کرد.

وی گفت: آنچه که مربوط به نیروی انتظامی و یگان های ویژه ناجا در عرصه انتخابات است، برگزاری انتخابات در فضایی سرشار از نظم و امنیت است که ازمدت ها قبل، نسبت به تحقق این مهم، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: سعی کردیم برای برگزاری انتخابات، قرارگاه عملیاتی ظفر را به ظرفیت سه برابر نیرو و تجهیزات ارتقا دهیم که این مهم خود پیام هشداردهنده ای برای دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: در تلاش هستیم این انتخابات نیز همچون انتخابات گذشته، در کمال آرامش و اقتدار برگزار شده و برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور ثبت شود.

وی با اشاره به رویکرد "جامعه محوری" ناجا خاطر نشان کرد: با بهره گیری از رسانه ها و سایرامکانات موجود در کشور، این هدف و رویکرد نیروی انتظامی را دنبال می کنیم.

سردار کرمی اضافه کرد: معتقدیم که آمادگی و ارتقای توان رزم، یک عامل مهم بازدارنده است؛ چرا که اگر توان آمادگی ارتقاء یابد، قطعاً از خطرات و تهدیدات جلوگیری شده و سیاست های یگان های ویژه ناجا محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: با ارائه سیاست های کلان و تصویب آنها، به دنبال ایجاد راهبردهای بازدارنده هستیم که در راستای این مهم، اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

سردار کرمی،  اشراف اطلاعاتی را یکی دیگر از راهبردهای بازدارنده برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم تا بر ماموریت ها با اشراف اطلاعاتی تسلط کامل داشته باشیم.

وی با اشاره به آموزش و اهمیت آن در یگان های ویژه ناجا، تأکید کرد: آموزش های علمی، میدانی و عملی خوبی را با موفقیت پشت سرگذاشتیم به طوری که تمرکز بر آموزش در ارتقای مهارت های کارکنان موثر بوده است.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: بخشی از تجهیزات یگان ویژه در حوزه های مختلف، تولید و مورد بهره برداری قرار گرفته است و بخش دیگر آن نیز به صورت انبوه در حال ساخت است که امیدواریم با بهره گیری از تجهیزات به روز  بتوانیم همچون گذشته  موفق عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی