English

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی خبر داد

پیشتازان و فرزانگان به کمک همکلاسی‌های خود در مناطق سیل‌زده می‌روند

قائم مقام سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی از اجرای طرح جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه دانش‌آموزان سراسر کشور برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل به همت این سازمان خبر داد.

پیشتازان و فرزانگان به کمک همکلاسی‌های خود در مناطق سیل‌زده می‌روند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، محمود علی‌گو، با بیان اینکه براثر جاری شدن سیل در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل بخش‌های زیادی به ویژه مدارس و دانش‌آموزان دچار خسارت شدند، اظهار کرد: این سازمان در راستای تحقق منش‌های تشکیلاتی خود، اقدام به جمع‌آوری اقلام مورد نیاز تحصیلی، برای دانش‌آموزان مناطق سیل زده می‌کند.
وی ابراز همدردی با دانش‌آموزان آسیب‌دیده در سیل و خانواده‌های آن‌ها، تقویت روحیه تعاون، نیکوکاری، نوع دوستی و کمک به دیگران و زمینه‌سازی مشارکت فعال دانش‌آموزان در عرصه‌های اجتماعی و تقویت حس مسئولیت پذیری آنان را از جمله اهداف اجرای این طرح خواند.
علی‌گو با اشاره به اینکه، این طرح به طور همزمان از 29 فروردین تا 13 اردیبهشت سال‌جاری به ویژه در مراسم جشن سپاس معلم در سراسر کشور اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده با هماهنگی سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و همیاری و مساعدت وزارت آموزش و پرورش در دهه دوم اردیبهشت ماه به استان‌های مورد نظر ارسال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی