English

در تشریح جزئیات بهره‌برداری از ۱۰۱ پروژه اجتماعی و عمرانی در منطقه۱۵مطرح شد

افزایش بالغ بر ۱۱۷هزار مترمربعی فضای سبز در منطقه/توسعه و تجهیز مددسرای خاوران/ساماندهی بزرگراه امام رضا(ع)

شهردار منطقه 15 در تشریح جزئیات بهره برداری از 101 پروژه اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در این منطقه از احداث 4 بوستان، 3 زمین چمن مصنوعی و ساماندهی بزرگراه امام رضا(ع) به منظور رفاه حال شهروندان خبر داد.

افزایش بالغ بر 117هزار مترمربعی فضای سبز در منطقه/توسعه و تجهیز مددسرای خاوران/ساماندهی بزرگراه امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری موج، علی اکبر انجمنی اظهار داشت: شهرداری منطقه15 طی دو سال گذشته احداث، تجهیز و ساماندهی پروژه‌های بسیاری که اغلب رنگ و بوی اجتماعی و عمرانی داشته‌اند را در دستور کار خود قرار داد. در همین راستا در یک سال و نیم گذشته پروژه احداث سرای محله ابوذر، مسعودیه و خاور شهر هر یک به مساحت 300 متر مربع، 260 متر مربع و 400 متر مربع در دستور کار قرار گرفت.

وی احداث مسجد قدس به منظور ارتقای سطح فرهنگی و مذهبی شهروندان را از دیگر پروژه‌های مهم معرفی کرد و گفت: احداث و تجهیز مجموعه سرپوشیده ورزشی مینابی، مجموعه سرپوشیده استخرو سونای کیانشهر، مجموعه سرپوشیده استخر و سونای قیام دشت، مجموعه ورزشی شهدای مسگرآباد، استخر و سونای خاورشهر، احداث و تجهیز مجموعه ورزشی اتابک و تجهیز بوستان پردیس بانون نیز از مجموعه پروژه هایی هستند که در راستای توسعه سرانه فضای ورزشی منطقه اجرا و در اختیار شهروندان قرار گرفته اند.

شهردار منطقه15 با اشاره به ساماندهی بزرگراه امام رضا (ع)، حدفاصل میدان بسیج تا سه راه سیمان عنوان کرد: همزمان با این طرح، اجرای پروژه اصلاح هندسی خیابان بروجردی، احداث رفیوژ میانی و اصلاح هندسی میدان قیام دشت به طور جدی پیگیری شده است.

به گفته انجمنی از سه سال گذشته اجرای پروژه احداث بوستان دوستدار معلول شهدای غزه، بوستان شهید آوینی، بوستان پونه، بوستان شمشاد، بوستان چنار، بازپیرایی بوستان ها و احداث فضای سبز جدید به مساحت 117 هزار و 470 متر مربع با همت مسئولان شهرداری منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به احداث پایانه‌های مسافربری پرداخت و گفت: احداث پایانه ضلع شمال بزرگراه بسیج به مساحت 3 هزار متر مربع در محله مشیریه، پایانه کیانشهر و پایانه هاشم آباد از دیگر اقداماتی است که در سال‌های گذشته به منظور تردد آسان مسافران و شهروندان مورد توجه قرار گرفت.

افتتاح ایستگاه آتش نشانی در خیابان هاشم آباد، توسعه و تجهیز مددسرای خاوران، احداث مجموعه بهاران طیب، احداث میدان میوه و تره بار شهرک شهید بروجردی، سرپوشیده کردن انهار، اصلاح هندسی معابر و... از دیگر پروژه های اجتماعی و عمرانی منطقه 15 در دو سال گذشته است که با حضور مدیران شهری به بهره برداری می رسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه