English

چهارمین همایش ملی حقوق محیط زیست تیرماه برگزار می‌شود

سازمان حفاظت محیط زیست چهارمین همایش ملی حقوق محیط زیست با گرایش ظرفیت‌سازی حقوقی و اجرایی تحقق سیاست‌های کلی نظام درزمینه محیط زیست کشور را 12 و 13 تیرماه با همکاری سه قوه مقننه، قضاییه و مجریه برگزار می‌کند.

چهارمین همایش ملی حقوق محیط زیست تیرماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، هدف از برگزاری همایش‌های حقوق محیط زیست علاوه بر رسیدن به راهکارهای عملی و پیشبرد نظریه‌های تخصصی حقوقی، افزایش همکاری قوا و بهره‌مندی از مشارکت فعال هر سه قوه در زمینه حفاظت از محیط زیست به نحو مطلوب‌تر است .

مدیریت جامع، یکپارچه و هماهنگ محیط زیست،شان و جایگاه حاکمیتی حفاظت از محیط زیست،سازوکارهای حقوقی گسترش اقتصاد سبز،تقویت حقوق شهروندی از طریق اطلاع‌رسانی، افزایش سطح آگاهی‌های عمومی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی،تقویت اخلاق زیست محیطی و ارتقای جایگاه سمن‌ها در حفاظت از محیط زیست،تقویت دیپلماسی محیط زیست، همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، ظرفیت‌ها و محدودیت‌های اجرای کنوانسیون‌های بین‌المللی محیط زیست از جمله محورهای این همایش است که در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، نحوه ثبت نام و ارسال مقالات متعاقبا از طریق اطلاعیه از طریق پورتال سازمان حفاظت محیط زیست و پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار اطلاع رسانی خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه