English

در گفت‌گو با موج خبر داد

۹ کشته و ۱۵ مفقود در سیل اخیرامداد رسانی ادامه دارد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از 9 کشته و 15 مفقود در سیل اخیر خبر داد و گفت: امدادرسانی در دو استان آذربایجان شرقی و غربی همچنان ادامه دارد.

9 کشته و 15 مفقود در سیل اخیرامداد رسانی ادامه دارد

شاهین فتحی در گفت‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج از وقوع سیل در سه استان خبر داد و گفت:  از روز گذشته تا ساعت 6 صبح امروز شاهد وقوع سیل  و آبگرفتگی در 17 شهرستان مراغه، چهار ایماق، هریس، بستان آباد، ورزقان، شبستر، تبریز، عجب شیر، آذرشهر، ملکان، سراب، ارومیه، اشنویه، نقده، پیرانشهر، سقز و زنجان  در استانهای کردستان، آذربایجان شرقی و غربی و زنجان بودیم. 

وی  در ادامه با بیان این‌که 180 امدادگر در قالب 41 تیم به 1100 نفر امداد رسانی کردند و 77 نفر هم اسکان اضطراری یافتند، گفت: متاسفانه 9 نفر در جریان سیل کشته شدند که 5 نفر در عجب شیر، 3 نفر در آذرشهر و یک نفر در اشنویه جان خود را  از دست دادند. همچنین 15 نفر در دو شهر آذرشهر و عجب شیر  مفقود هستند و جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد. 

فتحی از انتقال 14 نفر به مناطق امن و انتقال 6 نفر به مراکز درمانی خبر داد و افزود: در این مدت از 48 خانه نیز آب تخلیه شده است. در واقع امدادرسانی در دو استان آذربایجان شرقی و غربی همچنان ادامه دارد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه