English

چمران؛

هیات نظارت بر انتخابات شوراها بدون توجه به مسائل سیاسی عمل کند

رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به برگزاری انتخابات آتی شوراهای شهر و روستا، گفت: امیدواریم شورای اجرایی و نظارت بر انتخابات بدون توجه به مسائل سیاسی عمل کنند.

هیات نظارت بر انتخابات شوراها بدون توجه به مسائل سیاسی عمل کند
به گزارش خبرگزاری موج، مهدی چمران در ابتدای سی و هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که صبح پنج شنبه در محل برج میلاد برگزار شد با اشاره به انتخابات پیش روی شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: خوشبختانه در ایام ثبت نام کاندیداها شاهد حضور گسترده مردم در شهرها و روستاها بودیم.

وی تصریح کرد: به رغم اینکه در این دوره ثبت نام ها نسبت به دوره های گذشته افزایش یافته است اما باز هم روستائیان استقبال کمتری را در ثبت نام انتخابات شوراها داشتند که دلیل آن هم مشخص است.

چمران با اشاره به اینکه افرادی که در روستاها در شوراها حضور می یابند، خالص ترین و صادق ترین افراد هستند افزود: این افراد بدون چشم داشت به پولی وارد خدمت می شوند و حتی در برخی از مواقع از جیب خود نیز هزینه می کنند.

وی افزود: خوشبختانه در زمان ثبت نام انتخابات شوراها، استقبال خوبی از سوی شهرها و به ویژه شهرهای بزرگ صورت گرفت و امیدواریم که مردم شایسته ترین افراد را برای حضور در شوراها انتخاب کنند و نمایندگان مردم در شوراها نیز به فکر رفع مشکلات مردم در شهرها و روستاها باشند.

رئیس شورای عالی استان ها تصریح کرد: کسانی که به عنوان نماینده مردم در شوراها انتخاب می شوند باید در رفع مشکلات مردم تلاش کنند و کسانی که مشکلات مردم را حل کنند به خدا نزدیک تر هستند که در این زمینه روایات و احادیث متعددی نقل شده است.

چمران در ادامه از اعضای شورای اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراها درخواست کرد که بدون توجه به رقیب بودن افراد و سایر مسائل در بحث انتخابات، تنها خدا را در نظر بگیرند و بدانند روزگاری نیز کسان دیگری در خصوص آنها قضاوت خواهند کرد.

وی در ادامه به بیستم فروردین ماه، روز هسته ای در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ما در هسته ای کار بزرگی را انجام داده ایم و دشمنان فکر نمی کردند که ما از غنی سازی ۳ الی ۴ درصد به ۲۰ درصد برسیم.

چمران افزود: این حرکت هسته ای برای دشمن هراس انگیز بوده و به همین جهت به دنبال ترور دانشمندان هسته ای ما بوده و تعدادی از آنها را ترور کردند. آنها بدانند که دانش هسته ای در بین اساتید ما جا باز کرده است و هر روز فراگیرتر می شود.

رئیس شورای عالی استان ها به سالروز شهادت آوینی در بیستم فروردین ماه و نامگذاری این روز به نام روز هنر اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مرتضی آوینی نیز خدمات گسترده ای را در حوزه هنر انجام داده است و باید یاد وی را گرامی بداریم.

وی در پایان به بیست و یکم فروردین ماه سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این مجموعه توسط حضرت امام با هدف رسیدگی به وضعیت محرومان و مستضعفان جامعه ایجاد شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی