English

مدیر طرح ملی همسان‌گزینی خبر داد

آغاز به کار طرح ملی همسان‌گزینی در استان همدان

طرح ملی همسان‌گزینی در آستانه ولادت حضرت علی (ع) در استان همدان آغاز به کار می‌کند.

آغاز به کار طرح ملی همسان‌گزینی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از موسسه تبیان، زهره حسینی؛ مدیر طرح ملی همسان گزینی گفت: پس از راه اندازی طرح همسان گزینی در سه استان تهران، البرز و اصفهان و کسب نتایج خوب از اجرای این طرح در استان های فوق، همزمان با میلاد حضرت علی (ع)، به همت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان، طرح همسان گزینی در این استان آغاز به کار خواهد کرد.

وی در ادامه، روند فعالیت های این طرح از زمان آغاز به فعالیت را مناسب ارزیابی کرده و گفت: در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار نفر در سایت ثبت نام شده اند که با فعالیت بیش از ۳۰۰ معرف نزدیک به ۱۱ هزار معرفی انجام شده است.

حسینی افزود: یکی از برنامه های طرح ملی همسان گزینی در سال ۹۶، گسترش این طرح در حداقل ۳ تا ۵ استان دیگر است که به تدریج اجرایی خواهد شد و البته این امر منوط به همکاری سازمان ها، نهادها و ارگان های ذیصلاح در استان ها است.

مدیر طرح ملی همسان گزینی گفت: متقاضیان استفاده از طرح ملی همسان گزینی تبیان که ساکن در استان همدان هستند، از این پس می توانند با مراجعه به دامنه http://hamsan.tebyan.net  و با استفاده از کد معرف ۲۲۶۴۸ که ویژه استان همدان تعریف شده است، ثبت نام کرده و از خدمات همسان گزینی در این استان بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه