English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران خبر داد

بهره‌مندی بیش از ۸۶۰۰ مددجوی کمیته‌امداد از دوره‌های آموزشی کوتاه و بلندمدت اشتغال

معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی این نهاد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است، اظهار کرد: سال 95 بیش از 8600 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان از خدمات دوره‌های آموزشی بهره مند شدند.

بهره‌مندی بیش از 8600 مددجوی کمیته‌امداد از دوره‌های آموزشی کوتاه و بلندمدت اشتغال

به گزارش خبرگزاری موج، امیر عذیری، با اشاره به اینکه سال گذشته برای حدود دو هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در تهران آموزش های فنی و حرفه ای برگزار شد، افزود: آموزش مهارت ها و تخصص های مختلف در زمینه کسب و کار از مهم ترین و گسترده ترین فعالیت های آموزشی جهت آماده سازی افراد تحت حمایت و ورود آنان به بازار کار به شمار می رود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه گروه هدف این آموزش ها شامل مددجویان کمک معیشت بگیر ،فرزندان مددجو و مددجویان تک و چند خدمتی بوده است، گفت: این نهاد جهت توانمندسازی مددجویان و خودکفایی و خوداتکایی آنان دوره آموزش های فنی و حرفه ای را با هدف افزایش سطح مهارتی و توانمندی شغلی افراد تحت حمایت برگزار کرده است.

وی از ارائه آموزش پایدارسازی به بیش از 5300 نفر از مددجویان در سال ٩٥ اشاره کرد و گفت: این آموزش ها در رشته های کشاورزی و دامپروری، صنایع دستی، فعالیت های صنعتی و خدمات ارائه می شود.

عذیری گفت: آموزش پایدارسازی مشاغل با هدف کیفی سازی اشتغال مددجویان ، افزایش کیفیت تولیدات و محصولات، افزایش بهره وری سرمایه گذاری ،آشنایی مجریان طرح با دانش روز و نحوه استفاده بهینه از امکانات و پتانسیل های منطقه به مددجویان ارائه می شود.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران اظهارکرد: سال گذشته 950 نفر از مددجویان از دوره های آموزشی در سرفصل های آموزش کارآفرینی با هدف توسعه نگرش ها،مهارت ها و توانایی های افراد مستعد اشتغال و انتقال دانش برای ایجاد کسب و کار جدید بهره مند شدند.

عذیری با بیان اینکه سال 95 به 475 نفر از دانش آموزان دبیرستانی آموزش های فنی و حرفه ای با هدف ایجاد نگرش جهت انتخاب صحیح مسیر شغلی ارائه شد، گفت: هدف از ارائه این آموزش ها مهارت آموزی دانش آموزان دوره دبیرستان، مهارت آموزی فرزندان مددجو بازمانده از تحصیل ،آماده سازی نیروی کار ماهر برای واحدهای تولیدی و خدماتی و فراهم کردن بستر لازم برای ایجاد انگیزه در کار فرمایان و کار آفرینان برای به کارگیری مددجویان بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران یادآور شد: دوره آموزشی پایدار سازی مشاغل برای مجریان طرح های دامپروری شهرستان های فیروزکوه، دماوند و قرچک در زمینه دامپروری و نحوه نگهداری ، مراقبت و واکسیناسیون در سال 95 برگزار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه