English

در کمیسیون قضایی و حقوقی انجام می‌شود

تعیین وزن مواد مخدر برای مجازات اعدام فروشندگان

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در هفته جاری در مورد تعیین وزن مواد مخدر برای مجازات اعدام تولیدکننده، واردکننده، توزیع کننده و فروشنده این مواد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

تعیین وزن مواد مخدر برای مجازات اعدام فروشندگان

به گزارش خبرگزاری موج جلیل رحیمی جهان‌آبادی، اظهار کرد: بند (ت) طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در جلسه روز دوشنبه هفته جاری کمیسیون با حضور نیروی انتظامی، نمایندگان عضو کمیسیون و مرکز پژوهش‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا پس از استماع پیشنهادات مختلف دستگاه‌ها تعیین تکلیف شود.

وی افزود: در این بند درباره تعیین وزن مواد مخدر برای مجازات اعدام تولیدکننده، واردکننده، توزیع کننده و فروشنده این مواد تعیین تکلیف خواهد شد.

این نماینده مجلس یادآور شد: پس از تصویب این بند طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر نهایی خواهد شد و به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود تا با رأی نمایندگان به قانون تبدیل شود.

اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس پیش از این در طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات اعدام حاملین مواد مخدر را از قانون حذف کرده بودند.

تصمیمات و مصوبات کمیسیون حقوقی - قضایی برای تصویب نهایی باید در صحن مجلس بررسی و به رأی تمامی نمایندگان مجلس گذاشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه