English

در گفتگو با موج عنوان شد

هزینه ۸ میلیاردی برای آوار برداری پلاسکو/بنیاد جانبازان باید ۹ میلیارد و ۲۰۰ به شهرداری بپردازد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از هزینه 8 میلیاردی برای آوار برداری پلاسکو خبر داد و گفت: پلاسکو متعلق به بنیاد جانبازان بوده که باید در راستای آوار برداری 9 میلیارد و 200 به شهرداری بپردازد.

هزینه 8 میلیاردی برای آوار برداری پلاسکو/بنیاد جانبازان باید 9 میلیارد و 200 به شهرداری بپردازد

علیرضا دبیر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره ساختمان های پرخطر همچون پلاسکو اظهار داشت: متاسفانه در شهر تهران بالغ بر 7 هزار  ساختمان شرایطی چون پلاسکو دارند، البته تعداد طبقاتشان شاید به این اندازه نباشد اما شرایط ایمنی آنها شبیه این ساختمان است لذا نیازمند اقدام جدی درباره این ساختمان‌ها هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: بی تردید حوادثی همچون ساختمان پلاسکو تلخ و دلخراش است و باید با پیشگیری از بروز چنین  حوادثی جلوگیری کنیم. باید شهرداری تهران در یک همکاری با دستگاه قضایی درمورد جلوگیری از چنین حوادثی اقدامات لازم را انجام دهد.

دبیر با اشاره به اینکه برای رفع نا امنی ساختما‌ن های پرخطر شهرداری می‌تواند ورود پیدا کند، اما اعتبارات کافی در اختیار این ارگان نیست که بخواهد نسبت به ایمن سازی اقدامات لازم را انجام دهد، گفت: در واقع مالک موظف است تا اقدامات لازم را در راستای ایمن سازی ساختمان انجام دهد و براساس قانون اگر شهرداری اقدامی در جهت ایمن سازی ساختمان های فرسوده انجام دهد، با ضریب 15 درصد از مالک دریافت می کند.

به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری شهر تهران،  پلاسکو متعلق به بنیاد جانبازان بوده و شهرداری در راستای آوار برداری پلاسکو 8 میلیارد هزینه کرده است که طبق قانون این رقم ضربدر 15 درصد می‌شود که باید از بنیاد دریافت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه