English

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد

کاهش ۳۱ درصدی ماموریت های امداد و نجات در ۹ فروردین

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در ارتباط با عملیات امداد و نجات در نهم فروردین گفت: از کاهش 31 درصدی این مأموریت ها در این روز نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

کاهش 31 درصدی ماموریت های امداد و نجات در 9 فروردین

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مرتضی سلیمی با اشاره به انجام عملیات طرح ملی امداد و نجات در طرح نوروزی ۹۶، اظهار داشت: در 9 فروردین ماه امسال، 212 مورد مأموریت امداد و نجات در سطح کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد کاهش ماموریت های امداد و نجات را نشان می دهد.

وی ادامه داد: بیشترین مأموریت امداد و نجات در نهم فروردین به ترتیب مربوط به استان های مازندران با 30 مورد، گلستان با 16 مورد، هرمزگان با 15 مورد و گیلان با 14 مورد است. 

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر تصریح کرد: همچنین شاهد کاهش 14 درصدی مأموریت های ترافیکی در محور های برون شهری و کاهش 30 درصدی عملیات های رهاسازی که نشان‌دهنده کاهش شدت سوانح رانندگی است نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

سلیمی با اشاره به مأموریت های ترافیکی برون شهری در نهم فروردین خاطرنشان کرد: بیشترین مأموریت ترافیکی به ترتیب در محور های برون شهری مازندران با 10 مورد، زنجان با 6 مورد و فارس، مرکزی، گلستان و لرستان با 5 مورد و  بیشترین عملیات رهاسازی نیز در استان کرمان انجام پذیرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه