English

رئیس پلیس راه شرق استان تهران:

ترافیک درمحورهای فیروزکوه و هراز روان است/لزوم پرهیز از شتاب‌زدگی

دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اعلام اینکه ترافیک در محورهای فیروزکوه و هراز روان است از رانندگان خواست از شتاب زدگی هنگام رانندگی پرهیز کنند.

ترافیک درمحورهای فیروزکوه و هراز روان است/لزوم پرهیز از شتاب‌زدگی

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرگزاری موج در ساعات اولیه یکطرفه شدن محور هراز درباره آخرین وضعیت محورهای هراز و فیروزکوه، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در این دو محور به‌صورت پرحجم و روان است.

وی با بیان اینکه از ظهر پنجشنبه دهم فروردین ماه شاهد شروع موج بازگشت مسافران نوروزی به استان تهران هستیم، اضافه کرد: از رانندگان عزیز می خواهیم که به علائم راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری کنند و با توجه به پر حجم بودن محورهای مواصلاتی از شتاب زدگی در حرکت بپرهیزند.

وی ادامه داد: محور هراز از ساعت 14 امروز از شمال به جنوب یکطرفه شده و تردد خودروها از این محور به سمت آمل ممنوع است و این ممنوعیت تا 2 بامداد یکشنبه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه در زمان بروز ترافیک شاهد انحراف رانندگان در شانه خاکی جاده هستیم، گفت: رانندگان عزیز باید از این کار خطرناک و حادثه ساز به‌صورت جدی خودداری کنند.

وی بیان کرد: پرهیز از عجله و شتاب زدگی، عدم رانندگی در حالت خواب آلودگی و نیز توجه کافی به جلو سبب کاهش حوادث رانندگی می شود.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران اظهار کرد: با توجه به بارش باران در محورهای فیروزکوه و هراز و اینکه رانندگی در زمان بارندگی مهارت خاص خود را می‌طلبد رانندگان باید به رعایت سرعت و فاصله طولی و توجه به جلو دقت کنند؛ چرا که علت بسیاری از تصادفات بی‌توجهی به این موارد است تا شاهد سفری ایمن باشیم.

محبی با اشاره به کاهش تصادفات رانندگی منجر به جرح نسبت به سال گذشته گفت: این اتفاق مسرت بخش حاصل همکاری مردم با پلیس و دیگر دستگاه های دخیل در این امر است که باید ادامه پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه