English

در برنامه سلامت نوروزی؛

۱۶ هزار و ۵۷۹ مرکز غیربهداشتی به مراجع قضائی معرفی شدند

مسئول برنامه سلامت نوروزی وزارت بهداشت گفت: تا کنون 16 هزار و 579 مرکز و مکان متخلف به مراجع قضائی معرفی و 4 هزار و 19 مرکز و مکان متخلف نیز تعطیل شده اند.

۱۶ هزار و 579 مرکز غیربهداشتی به مراجع قضائی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس سید رضا غلامی افزود: بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی به تعداد 829 هزار و 624 مورد بوده است.

وی تعداد بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه ها ،هتل ها و مراکز اقامتی را 212 هزار و 266 مورد عنوان کرد و گفت: تیم های بهداشت محیط همچنین تعداد 8 هزار و 656 مورد بازرسی بهداشت محیطی از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی داشته اند.

غلامی بازرسی بهداشت محیطی از سامانه های آبرسانی را به تعداد 43 هزار و 943 مورد عنوان کرد و گفت: بازرسی بهداشت محیطی با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان به تعداد 12876 مورد انجام شده است.

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ساماندهی و برخورد با دستفروشان مواد غذایی حساس دوره گرد را 16956 مورد بیان کرد و افزود: تا کنون 478 مرکز عضه قلیان تعطیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه