English

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

حفظ نظام جامعه در گرو حفظ امنیت است

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه حفظ نظام جامعه در گرو حفظ امنیت است، گفت:‌ کار کردن برای مردم، خستگی در پی ندارد.

حفظ نظام جامعه در گرو حفظ امنیت است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مهدی معصوم بیگی، جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا در قرارگاه فرعی نوروزی استان گیلان ماموریت‌های نیروی انتظامی را سخت، پیچیده و دشوار دانست و اظهار کرد:‌ انسان قبل از شکست دادن دشمن، باید نفس خودش را شکست دهد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اگر پلیس در بهترین وضعیت نباشد، امنیت در جامعه به خطر خواهد افتاد، افزود: نیروی انتظامی باید در هر لحظه‌ای آماده انجام ماموریت‌های دشوار باشد.

وی مجاهدت در راه خدا را مقدمه شهادت دانست و گفت: ماموران انتظامی در نظر مقام معظم رهبری، مجاهد فی سبیل الله هستند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه پلیس از جانش می‌گذرد تا مردم در آرامش و آسایش باشند، بیان کرد: چشم بیداری که در راه خدا نگهبانی می‌دهد، از بالاترین ثواب برخوردار می‌شود.

سردار معصوم‌بیگی طرح گیلان مطهر را تلاشی قابل ستایش در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و اضافه کرد: دغدغه‌های دینی و ارزشی در اجرای این طرح، باید در سایر استان‌ها نیز دنبال شود.

این مقام انتظامی، حفظ نظام جامعه را در گرو حفظ امنیت دانست و تصریح کرد: کار کردن برای مردم، خستگی در پی ندارد.

وی با بیان اینکه ماموریت‌های پلیس باید صبورانه و عاشقانه دنبال شوند، گفت: صبر در انجام ماموریت یکی از الزامات جدی ماموریت‌های نیروی انتظامی است.

این مقام ارشد انتظامی، برقراری نظم و انضباط در پهنه کشور، پیشگیری از جرم و تسهیل در آمد و شد با محوریت کاهش تصادفات و کشته‌های ناشی از تصادفات را سه هدف محوری طرح نوروزی معرفی کرد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه