English

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور در گفت‌وگو با موج:

ترافیک سنگین در ورودی و خروجی کلانشهرها/ چالوس یک طرفه شد/ هراز فردا یک طرفه می‌شود

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور گفت: در حال حاضر در محورهای ورودی و خروجی کلانشهرها شاهد بار ترافیکی سنگین و پرحجم هستیم و این در حالی است که محور کرج چالوس جنوب به شمال یک طرفه شده است.

ترافیک سنگین در ورودی و خروجی کلانشهرها/ چالوس یک طرفه شد/ هراز فردا یک طرفه می‌شود

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر در محور کرج چالوس محدوده دزدبن و پل زنگوله ترافیک نیمه‌سنگین اما پرحجم شاهد هستیم.

وی گفت: در محور قم به تهران و ساوه به تهران نیز ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در محور قزوین کرج و کرج به تهران ترافیک پرحجم اما بدون توقف گزارش شده است. این در حالی است که در محور مشهد نیشابور در خراسان رضوی ترافیک پرحجم است اما در محور شمال به جنوب هراز محدوده نارنجستان، تونل 8 و 9 سه‌راهی کلاو ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی انتظار داریم امشب و فردا لغزندگی معابر را شاهد باشیم و احتمالاً در جاده‌های کوهستانی شاهد برف‌گیری باشیم.

وی تصریح کرد: برابر پیش‌بینی‌های قبلی کرج چالوس جنوب به شمال از ساعت 12 امروز یک طرفه شده و محدودیت قائل شدیم و تلاش می‌کنیم تا ساعت 16 محور از جنوب به شمال تخلیه شده و از ساعت 3 تردد از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه اعمال شود.

سرهنگ رحمانی درباره محور هراز گفت: هراز فردا یعنی روز 12 فروردین از ساعت 14 از سمت رودهن به آب‌اسک تردد محدود شده و از ساعت 16 از آب‌اسک به سمت رودهن تردد یک طرفه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه