English

رئیس پلیس راه استان البرز:

محدودیت‌های ویژه ترافیکی در جاده چالوس اعمال می‌شود

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محدودیت‌های ویژه ترافیکی از امروز در جاده کرج چالوس اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ویژه ترافیکی در جاده چالوس اعمال می‌شود

رضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: بر اساس تمهیدات اندیشیده‌شده محدودیت‌های تردد در محور کرج - چالوس از امروز به مدت چهار روز در این محور اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: اعمال این محدودیت‌های ترافیکی با هدف توسعه خدمات‌رسانی به مردم و تخلیه بار ترافیکی در این محور انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز تأکید کرد: بر این اساس از ساعت 12 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه 11 تا 14 فروردین تا ساعت 3 بامداد روز بعد تردد وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

گودرزی با اشاره به اینکه در این راستا تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای 11 تا 14 فروردین تا ساعت 3 بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج نیز یک‌طرفه است، افزود: در این راستا از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز 14 فروردین نیز تردد انواع تریلر و کامیون از مسیر غرب به شرق ممنوع است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در مدت اعمال محدودیت‌های ترافیکی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از مسیر کرج - چالوس ممنوع است، بیان داشت: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی نیز در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین نیز در تمام محورهای برون‌شهری استان البرز ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه