English

نحوه سرویس دهی خط ۵ مترو تهران در ۱۲ و ۱۳ فروردین

قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ساعت مسافرگیری خط 5 در روزهای 12 و 13 فروردین خبر داد.

نحوه سرویس دهی خط 5 مترو تهران در 12 و 13 فروردین

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس عبدالله پور با بیان اینکه در ایام نوروز ساعت سرویس دهی خط 5 مترو تهران بخاطر بهسازی دچار تغییر شده است افزود: برای استفاده بهینه از فرصت تعطیلات نوروز جهت انجام عملیات‌های بهسازی خط 5 مترو تهران، ساعات ارائه خدمات به مسافران در روزهای یکم، دوم، سوم، چهارم، دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین از ساعت 8 تا 18 و در روزهای دیگر 6 تا 20 در نظر گرفته شد.
وی با تاکید براینکه این تغییر ساعت باعث شد تا روند انجام عملیات های عمرانی شتاب دوچندان بگیرد ادامه داد: براساس اعلام قبلی، خط 5 مترو تهران در روز 12 فروردین قرار بود تا ساعت 18 پذیرش مسافر داشته باشد اما بخاطر برگزاری مسابقه فوتبال استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی، ساعت مسافرگیری خط پنج افزایش می‌یابد و تماشاگران می‌توانند در این روز از ساعت 8 تا 21 از این خط استفاده کنند.
وی در خصوص فاصله حرکت قطارهای خط 5 در روز 12 فروردین نیز گفت: در ساعات پیک صبح و عصر فاصله گذر حرکت قطارها هر 15 دقیقه و باقی ساعات هر 20 دقیقه است ، ضمن آنکه در صورت نیاز قطارهای فوق العاده هم اعزام خواهند شد.
قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران در ادامه به فعالیت خط 5 مترو تهران در روز 13 فروردین اشاره و تصریح کرد: در روز طبیعت مسافران بیشتری از خط 5 مترو تهران استفاده می‌کنند که به همین منظور پذیرش مسافر در این روز از ساعت 6 صبح آغاز خواهد شد و حرکت قطارها در خط تهران- کرج تا ساعات 22 ادامه می‌یابد.
مهندس عبدالله پور گفت: سرویس دهی در سایر خطوط مترو تهران همانند برنامه قبلی صورت می‌گیرد.
گفتنی است، برنامه حرکت قطارها در خط 5 مترو تهران با اتمام تعطیلات در 14 فروردین، به حالت عادی خود بازمی‌گردد و مسافران می‌توانند از ساعت 5:30 تا 23 از این خط استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی