English

رئیس صندوق رفاه خبر داد:

تسهیل روند ارایه وام دانشجویی در وزارت علوم

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از تسهیل شدن روند ارایه وام به دانشجویان خبر داد و گفت: صندوق 21 نوع وام ارایه می دهد که دانشجویان می توانند از آن بهره مند شوند.

تسهیل روند ارایه وام دانشجویی در وزارت علوم

ذوالفقاریزدان مهر در گفتگو با خبرگزاری موج گفت: دو سال پیش زمانی که صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم را تحویل گرفتیم وام عتباتی که به دانشجویان ارایه می دادیم، 300 هزارتومان بود بعد از طرح این موضوع در اولین جلسه هیات امناء صندوق، این وام به 700 هزارتومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: سال گذشته تمام دانشجویان متقاضی وام عتبات را پوشش دادیم و در جلسه با رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی بنا گذاشتیم به کمک یکی از بانک های عامل حداقل از 30 هزار دانشجو حمایت مالی داشته و سال آینده یک حمایت حداکثری از عتبات دانشجویی داشته باشیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم 21 نوع وام به دانشجویان ارایه می دهد اگر دانشجو یک ضامن برای وام دکتری داشته باشد با همان ضامن می تواند وام عتبات، ضروری وام پژوهشی را نیز دریافت کند.

وی با بیان اینکه روند ارایه وام های دانشجویی را تسهیل کرده ایم تا حداکثر دانشجویان از آن بهره مند شوند، افزود: در برخی از وام ها که سقف وام زیاد است دانشجو نیاز به 2 ضامن دارد، ولی در مجموع دانشجویان می توانند از 21 نوع وام صندوق رفاه دانشجویان بهره مند شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی