English

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور

بارش باران در محورهای مواصلاتی سه استان

مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در آخرین گزارش خود از بارش باران در برخی محورهای 3 استان گیلان، اردبیل و آذربایجان غربی خبر داد.

بارش باران در محورهای مواصلاتی سه استان

به گزارش خبرگزاری موج، براساس اعلام مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، در حال حاضر در بیشتر محورهای استان گیلان، محور پیرانشهر، سردشت و نقده در استان آذربایجان غربی، محور چناران - قوچان و سرولایت -قوچان در استان خراسان رضوی و محورهای اردبیل - مغان و اردبیل - سراب در استان اردبیل بارش باران گزارش شده‌ است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت محور کرج - چالوس، باند جنوب به شمال محور منجیل - رودبار در محدوده مسکن مهر و آزادراه قزوین - زنجان، قزوین - کرج و قزوین - گیلان پرحجم و روان ست. مسافران در مسیر جنوب به شمال محور هراز - محدوده سه راهی لاسم - با ترافیک سنگین و در تونل تکاور با ترافیکی نیمه سنگین روبرو هستند.

محورهایی زیر نیز همچنان مسدود هستند:

محور شمشک-دیزین در استانهای تهران و البرز محور پونل-خلخال در استانهای گیلان و اردبیل محور سرو آباد-پاوه در استانهای کردستان و کرمانشاه محور اولنگ-شاهرود در استانهای گلستان و سمنان محور فرعی سی سخت- پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد محور شیراز-جهرم در استان فارس محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان محور استهبان- نی‌ریز در استان فارس محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان محور امیدیه-دیلم در استان خوزستان محور روستای ارم-باوردان در استان هرمزگان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه