English

گزارش پلیس راه؛

وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی

پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: هم اکنون در باند جنوب به شمال و بالعکس محور کرج -چالوس و هراز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی

به گزارش خبرگزاری موج، درحال حاضر همچنین ترافیک باند جنوب به شمال محور کرج - چالوس محدوده های ابتدای محور تا آدران، سنگین و آدران تا تونل کندوان، نیمه سنگین و باند شمال به جنوب محور کرج - چالوس، پرحجم و روان گزارش شده است.

همچنین باند شمال به جنوب محور هرازمحدوده امامزاده هاشم - پرحجم وروان و باند شمالی آزادراه کرج - قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل کردان، پرحجم و روان گزارش شده است.
محورهای شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز، پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل، سرو آباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان و محور فرعی سی سخت - پادنا در استان کهکیلویه و بویراحمد مسدود است.

محور شیراز - جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، استهبان- نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان، امیدیه - دیلم در استان خوزستان، محورهای فرعی بندر چارک - بندر آفتاب و ارمک - باوردان در استان هرمزگان، مجور خمیر - لنگه در استان هرمزگان، محور فرعی کازرون - فراشبند و داراب - فسا در استان فارس شمالی به علت سیلاب و آبگرفتگی معابر مسدود است.

محور فرعی سنا شنبه تا روستای درویشی در استان بوشهر به علت تخریب پل و آبگرفتگی، محور فیروزآباد - جم - عسلویه در استان فارس جنوب به علت ریزش کوه ، محور فرعی درودگاه - سعدآباد در استان بوشهر و محور دلوار - دیر در استان بوشهر به علت آبگرفتگی مسدود است.

سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی