English

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با موج خبر داد

سامانه بارشی جدیدی در راه است/باران در غرب، مرکز و سواحل

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه جدید بارشی طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: این سامانه بارشی غرب، مرکز و سواحل کشور را در برمی‌گیرد.

سامانه بارشی جدیدی در راه است/باران در غرب، مرکز و سواحل

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرگزاری موج، درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: امروز بخشهایی از شرق، جنوب شرق و جنوب کشور دچار بارشهای باران، رگبار و رعدوبرق خواهد شد.

وی افزود: همچنین طی ساعتهای آینده وزش باد شدیدی در استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان به‌وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه جدید بارشی طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: این سامانه بارشی فردا سه‌شنبه از غرب وارد کشور می‌شود و نوار غربی را دچار بارشهای باران و رگبار خواهد کرد.

به گفته وظیفه، این سامانه بارشی پس از بارشهای باران در غرب کشور به سمت مرکز و سواحل حرکت خواهد کرد و این بخشها نیز در روز چهارشنبه دچار بارشهای باران و رگبار خواهد شد.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی تا اواخر هفته در کشور فعال خواهد بود و دستاورد آن بارش باران و رگبار است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به افزایش دمای برخی نقاط ارتفاعات البرز مرکزی طی دو روز آتی اظهار کرد: با توجه به افزایش دما در ارتفاعات البرز مرکزی پدیده بهمن در این مناطق دور از انتظار نیست.

وظیفه منطقه آبعلی استان تهران را با پنج درجه زیر صفر سردترین و راسک سیستان و بلوچستان با 36 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای شهر تهران نیز امروز به 18 درجه بالای صفر رسیده و هوایی صاف تا نیمه ابری را شاهد هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه