English

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

تردد در محورهای هراز و فیروزکوه پرحجم و روان است

پردیس-فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به یکطرفه شدن محور هراز از ساعت 14  امروز از سمت شمال به جنوب گفت: تردد در محورهای هراز و فیروزکوه پرحجم و روان است.

تردد در محورهای هراز و فیروزکوه پرحجم و روان است

سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ظهر امروز امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری موج با اعلام یکطرفه شدن محور هراز، اظهار داشت: محور هراز از ساعت 14 امروز از سمت رودهن مسدود شد تا بودم تردد خودروها در این محور از شمال به جنوب به سهولت انجام شود.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محور هراز، گفت: از ساعت دو بامداد فردا این انسداد برطرف و تمام وسایل نقلیه میتوانند در این مسیر و از جنوب به شمال تردد داشته باشند.

محبی افزود: ترافیک در محورهای فیروزکوه و امام رضا(ع) پر حجم و روان است و هم‌وطنان میتوانند از تمامی جاده‌های شرق استان سفرهای خود را انجام دهند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: بارش برف، باران، کولاک، لغزندگی جاده و مه غلیظ در جاده‌ها باعث کندی حرکت وسایل نقلیه شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه موج بازگشت مسافرین از سفرهای دور اول هستیم، هم‌وطنان برای رسیدن به مقصدهای خود عجله و شتاب نداشته باشند.

محبی اظهار کرد: طی روزهای اخیر حادثه منجر به فوت در شرق استان نداشتیم اما چندین واژگونی را بر اثر خستگی‌و خواب‌آلودگی شاهد بودیم‌ که این اتفاقات در صورتی که به تذکرات پلیس گوش داده می شد رخ نمی داد.
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: آمارها نشان می دهد که طی سالهای گذشته بیشترین تصادفات مسافران نوروزی در هنگام بازگشت از سفر و مهمترین علت وقوع نیز خستگی و خواب‌آلودگی بوده که باز هم به صورت جدی توصیه می شود رانندگان رعایت و توجه به این موارد را در اولویت قرار بدهند و در هنگام خستگی از رانندگی خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه