English

۲۴ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد

متقاضیان شرکت در ششمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد و هشتمین جشنواره رویش بنیاد ملی نخبگان فقط تا 24 فروردین برای ثبت‌نام فرصت دارند.

24 فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در ششمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، ثبت‌نام برای شرکت در ششمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی و هشتمین جشنواره رویش بنیاد ملی نخبگان پهنه دماوند (تهران، البرز، سمنان، گلستان و مازندران) از 10 اسفند 95 آغاز شده است و تا 24 فروردین امسال ادامه دارد.

این جشنواره به میزبانی دانشگاه آزاد و با همکاری بنیاد ملی نخبگان از 13 تا 15 اردیبهشت 96 برگزار می‌شود.

15 گروه علمی پزشکی و تجهیزات پزشکی، علوم دارویی، شیمی، نفت، گاز و پتروشیمی، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی پلیمر، صنایع غذایی، الکترونیک و کنترل، هوافضا، مهندسی مکانیک، کشاورزی و منابع طبیعی، برق قدرت، مهندسی عمران، مخابرات و کامپیوتر و IT مهمترین محورهای این جشنواره‌ها را شامل می‌شود.

همچنین در کنار این جشنواره 4 کارگاه آموزشی هم با عنوان‌های تجاری‌سازی و بازاریابی محصولات فناوری، آینده‌ پژوهی فناوری، آشنایی با راهکارهای ثبت‌ پتنت بین‌المللی و مالکیت فکری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره‌ها می‌توانند به وب‌گاه اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام جشنواره به نشانی www.iauctb.bmn.ir یا به دبیرخانه جشنواره‌ها در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی