English

رئیس مرکز ترافیک راهورناجا:

آخرین وضعیت راه‌های کشور/ بیشتر جاده های کشور لغزنده است 

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر کاهش دید راننده و مه‌گرفتگی را برای محورهای سواد کوه، محدوده گدوک، کندوان محدوده هزار چم و محور هراز محدوده امامزاده هاشم شاهد هستیم.

آخرین وضعیت راه‌های کشور/ بیشتر جاده های کشور لغزنده است 

به گزارش خبرگزاری موج،سرهنگ نادر رحمانی درخصوص «آخرین وضعیت راه‌های کشور»، اظهار داشت: در حال حاضر کاهش دید راننده و مه‌گرفتگی را برای محورهای سواد کوه، محدوده گدوک، کندوان محدوده هزار چم و محور هراز محدوده امامزاده هاشم شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در محور قوچان - درگز، مه‌گرفتگی را شاهد هستیم؛ ضمن اینکه رانندگان باید در مه گرفتگی سرعت خود را 10 تا 15 کیلومتر محدود کنند چرا که توانایی کنترل در مسیر سخت است و باید از چراغ‌های مه‌شکن استفاده شودد.

سرهنگ رحمانی افزود: محورهای دارای بارش باران شامل «استان‌های اصفهان»،‌ «هرمزگان» و «قم» هستند که در اکثر محورهای آن همراه با بارش باران است

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: محور گرمسار- سمنان، انار- یزد، بافت- کرمان، در استان کرمان، یزد- نائین در استان یزد و محور باغچه - تربت حیدریه در خراسان رضوی دارای سطوح لغزنده هستند.

وی با تاکید بر دقت بیشتر رانندگان در رانندگی در این مسیرها متذکر شد: در سطوح لغزنده مسافت ترمزگیری افزایش پیدا می‌کند و باید فاصله طولی با خودروهای جلو را بیشتر کرد؛ چرا که راننده برای ایستادن به فضا و مساحت کافی احتیاج دارد.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: مسیر یکطرفه‌ای در حال حاضر در کشور نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه