English

پلیس راه اعلام کرد؛

احتمال وقوع کولاک شدید در هراز/ اعلام مسیر جایگزین

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ادامه انسداد محور هراز به دلیل احتمال وقوع کولاک شدید خبر داد و گفت: مسافران نوروزی می‌توانند از محور تهران-فیروزکوه استفاده کنند.

احتمال وقوع کولاک شدید در هراز/ اعلام مسیر جایگزین

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ سیاوش محبی با اشاره به بارش برف و کولاک در محور هراز، اظهار کرد: با توجه به بارش برف از صبح امروز و لغزندگی در محور و همچنین احتمال کولاک شدید، محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه مسافران حتی المقدور از سفر به مناطق شمالی کشور خودداری کنند، افزود: در حال حاضر محور فیروزکوه با وجود برف و کولاک شدید باز و تردد برقرار است و مسافرانی که قصد سفر دارند، می توانند از محور تهران-فیروزکوه استفاده کنند که هم اکنون نیز این محور دارای ترافیک نیمه سنگین است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: هم اکنون مسیر تهران-فیروزکوه جهت تردد خودروهای عبوری، نمک پاشی شده ولی رانندگان حتما با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

سرهنگ محبی از رانندگان خواست تا با توجه به پیش بینی امکانات اسکان اضطراری برای رانندگان و مسافران نوروزی جهت رفع خستگی و همچنین تاکید پلیس برای داشتن تجهیزات کافی، این موارد را رعایت کنند تا کمتر شاهد اینگونه حوادث باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی