English

انجام بیش از ۷۷ هزار ماموریت توسط اورژانس از آغاز طرح نوروزی

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس به صورت شبانه‌روزی در کنار مردم است، گفت: از آغاز طرح نوروزی، بیش از 77 هزار ماموریت توسط اورژانس در سطح کشور انجام شده است.

انجام بیش از 77 هزار ماموریت توسط اورژانس از آغاز طرح نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج، پیرحسین کولیوند افزود: از زمان شروع طرح سلامت نوروزی در 25 اسفند تا کنون 77 هزار و 325 مورد ماموریت نوروزی توسط اورژانس در سطح کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه 17 هزار و 316 مورد از این ماموریت ها ترافیکی بوده است، افزود: در این ماموریت های ترافیکی 14 هزار و 556 نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: یک هزار و 785 نفر از افرادی که در زمان حوادث ترافیکی دچار آسیب شده بودند در محل مورد درمان قرار گرفتند.

نماینده تام الاختیار وزیر در سلامت نوروزی 96 گفت: 60 هزار و نه مورد از ماموریت ها نیز غیر ترافیکی بوده است که در این ماموریت ها 25 هزار و 845 نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: در زمان انجام ماموریت های غیر ترافیکی نیز دوازده هزار و 118 نفر توسط فوریت های پزشکی در محل مورد درمان قرار گرفتند.

دکتر کولیوند با بیان اینکه هفت هزار و 387 نفر در زمان انجام ماموریت های اورژانسی بیماران تنفسی بوده اند، تصریح کرد: همچنین هشت هزار و 361 نفر بیماران قلبی بوده اند.

سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: دو هزار و 545 نفر نیز دچار مسمومیت گوارشی بوده اند و 600 نفر توسط گاز co دچار مسمومیت شده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه