English

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران:

محور هراز در حال بازگشایی است/ترافیک سنگین در «گدوک» و «جابان»

فیروزکوه- معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از تلاش برای بازگشایی محور هراز خبر داد و گفت: در محدوده «گدوک» و «جابان» ترافیک سنگین است.

محور هراز در حال بازگشایی است/ترافیک سنگین در «گدوک» و «جابان»

سلمان آدینه وند در گفتگو با خبرگزاری موج با بیان اینکه محور هراز در حال بازگشایی است اظهار داشت: پیش بینی می کنیم تا نیم ساعت الی یک ساعت دیگر محور هراز بازگشایی شود.

وی در ادامه به حجم زیاد خودروها برای حرکت از محور هراز به سوی محور فیروزکوه خبر داد و افزود: محور مواصلاتی تهران - فیروزکوه محدوده «جابان» حرکت خودروها فوق العاده سنگین، جاده لغزنده و بارش برف بسیار شدید است و رانندگان عزیز سعی کنند در این مسیر حرکت نکنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد: در محور گدوک و نیز محور هراز محدوده امامزاده هاشم(ع) بارش برف شدید و کولاک را شاهد هستیم، اما در حال حاضر محور فیروزکوه علیرغم برف و کولاک شدید باز و تردد با کندی برقرار است، مسیرها نمک پاشی شده و خودروها باید به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

وی ادامه داد: به طور قطع این شرایط خطر سقوط بهمن را افزایش می دهد و از رانندگان تقاضا داریم از تردد های غیر ضروری پرهیز و مسافرتهای خود را به روزهای بعدی موکول کنند.

آدینه وند تاکید کرد: رانندگان عزیز درصورت قصد سفر، زنجیرچرخ، لوازم ایمنی، پوشاک گرم، مواد غذایی کافی همراه داشته باشند، ضمن آنکه رعایت سرعت مناسب در جاده های لغزنده محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه ضروری است و پلیس راه از سفر خودروهای فاقد تجهیزات به خصوص زنجیر چرخ ممانعت به عمل می آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه