English

سرپرست اورژانس کشور خبر داد؛

انجام بیش از ۵۹ هزار ماموریت  توسط اورژانس در طرح نوروزی

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس تا پایان طرح سلامت نوروزی در کنار مردم است، گفت: تاکنون بیش از 59 هزار ماموریت  توسط اورژانس در سطح کشور انجام شد.

انجام بیش از 59 هزار ماموریت  توسط اورژانس در طرح نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج، پیرحسین کولیوند افزود: از زمان شروع طرح سلامت نوروزی در 25 اسفند تا کنون 59 هزار و 912 مورد ماموریت نوروزی توسط اورژانس در سطح کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه سیزده هزار و 930 مورد از این ماموریت ها ترافیکی بوده است، افزود: در این ماموریت های ترافیکی یازده هزار و 533 نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: یک هزار و 331 نفر از افرادی که در زمان حوادث ترافیکی دچار آسیب شده بودند در محل مورد درمان قرار گرفتند.

وی گفت: 45 هزار و 982 مورد از ماموریت ها نیز غیر ترافیکی بوده است که در این ماموریت ها 19 هزار و 949 نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.

کولیوند تصریح کرد: در زمان انجام ماموریت های غیر ترافیکی نیز هشت هزار و 753 نفر توسط فوریت های پزشکی در محل مورد درمان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه پنج هزار و 646 نفر در زمان انجام ماموریت های اورژانسی بیماران تنفسی بوده اند، اذعان داشت: همچنین شش هزار و 243 نفر بیماران قلبی بوده اند.

کولیوند تصریح کرد: یک هزار و 944 نفر نیز دچار مسمومیت گوارشی بوده اند و 379 نفر توسط گاز co دچار مسمومیت شده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه