English

حمل و نقل و ترافیک؛ مهمترین اولویت‌های شورای پنجم پایتخت

یک عضو اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه حمل و نقل مهمترین اولویت شورای اسلامی شهر تهران در پنجمین دوره است افزود: باید علاوه بر توسعه حمل و نقل عمومی درخصوص ترافیک نیز گام‌های موثری برای شهر تهران برداشته شود.

حمل و نقل و ترافیک؛ مهمترین اولویت‌های شورای پنجم پایتخت

اسماعیل دوستی پس از ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ری و تجریش در گفت‌وگو با خبرگزاری موج در جمع بندی عملکرد چهارمین دوره شورای شهر تهران گفت: عقیده دارم که شورای شهر تهران عملکرد نسبتا خوبی داشته است. با وجود نمایندگانی از هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا شاهد فعالیت و زحمات دوستان بودیم به شکلی که با گذاشتن وقت توانستیم گام‌های موثری برای ارتقا و توسعه شهر تهران برداریم.

وی افزود: شورای شهر تهران در چهارمین دوره به سمت حرفه‌ای شدن گام برداشت و توانست در توسعه شهر اقدامات تاریخی انجام دهد. خوشبختانه شورا با دولت تعامل مناسبی داشت و با مجلس نیز در راستای ارتقای شهر تهران مذاکرات بسیار خوبی برگزار شد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران مهمترین اولویت شهر تهران را توسعه حمل و نقل عمومی و حل معضل ترافیک در دوره پنجم خواند و افزود: متاسفانه در شهر تهران اتلاف وقت شهروندان بسیار زیاد است لذا معتقدم که نخستین اولویت شورای شهر تهران باید رسیدگی به موضوع حمل و نقل و ترافیک باشد.

وی تاکید کرد: دومین اولویت شورا باید در حوزه انضباط مالی شهرداری باشد به شکلی که مسائل مالی، صدور پروانه‌ها و آنچه در حوزه اقتصاد شهری اتفاق می‌افتد با سیستمی شدن نظم و سامان مناسبی پیدا کند قطعا باید این موضوع در دستور کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه