English

فرماندار شهرستان دیّر خبر داد

سرنوشت مبهم ۵ نفر در سونامی شهرستان دیّر

فرماندار شهرستان دیّر گفت: در سونامی امروز بندر دیّر استان بوشهر، 10 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند و از سرنوشت 5 نفر دیگر خبری در دسترس نیست.

سرنوشت مبهم 5 نفر در سونامی شهرستان دیّر

حمزه اعتماد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: در سونامی امروز بندر دیر استان بوشهر، 10 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند و از سرنوشت 5 نفر دیگر خبری در دسترس نیست.

وی اضافه کرد: براساس بررسی‌های انجام شده از 5 نفر فرد مفقود شده، 4 نفر از گردشگران نوروزی هستند که در کنار ساحل اقدام به برپایی چادر کرده بودند.

فرماندار شهرستان دیّر عنوان کرد: این حادثه کاملا غیرمنتظره بود و سبب شد که مردمی که در حاشیه ساحل بندر دیر اقدام به برپایی چادر کرده بودند را کاملا غافگیر کند.

وی افزود: سونامی سبب شد که تاسیسات شهری، منازل مسکونی، اموال مردم و علی‌الخصوص قایق‌های صیادی و خودروهای پارک شده در کنار خیابان ساحلی بندر دیر مورد آسیب جدی قرار گیرند که هنوز برآورد مشخصی از میزان این خسارات نشده است.

اعتماد با اشاره به مصدومیت 7 نفر در سونامی امروز بندر دیر گفت: همه مصدومین به بیمارستان بندر کنگان اعزام شده‌اند که بر اساس پیگیری‌های انجام شده حال مصدومین وخیم نیست.

وی با بیان اینکه سونامی امروز مشکلاتی برای خودروهای مسافرین و گردشگران نوروزی ایجاد کرد، اظهار داشت: این مسافران هم‌اکنون در مکان های سرپوشیده اسکان داده شده‌اند.

فرماندار شهرستان دیّر متذکر شد: با وجود اینکه شرایط طبیعی بر بندر دیر حاکم نیست اما تمامی مسؤولان شهرستان دیر در آماده‌باش کامل هستند و با توجه به احتمال افزایش بارندگی‌ها در طی دو روز آینده، در حال مدیریت این شرایط هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه