English

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد

کاشت ۵هزار اصله درخت در محوطه نمایشگاه شهر آفتاب

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از کاشت 5هزار اصله درخت با اجرای سیستم آبیاری قطره ای در محوطه نمایشگاه شهر آفتاب و کاشت یک هزار اصله درخت در رینگ بیرونی نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد.

کاشت 5هزار اصله درخت در محوطه نمایشگاه شهر آفتاب

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به تجربه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب؛ امسال نیز با برگزاری جلسات مستمر، تمهیدات لازم برای برگزاری بزرگترین و مهمترین رویداد فرهنگی کشور اندیشیده شده است که در نهایت منتج به رضایت مندی حداکثری شهروندان گردد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب، گفت:با توجه به برگزاری اولین دوره نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب و استقبال شهروندان از این نمایشگاه امسال نیز آماده سازی این مجموعه را برای حضور فرهیختگان، ناشران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و سایر اقشار جامعه برعهده داریم و در این راستا از هیچ کوششی برای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی دریغ نخواهیم کرد.

یزدانی ادامه داد:جلسات متعددی با حضور کلیه ستادها و کارگروه های مختلف به شکل مستمر در شهر آفتاب برگزار می شود تا انشالله نمایشگاه کتاب تهران در اردیبهشت ماه  96 بهتر از سال گذشته برگزار شود.

کاشت یک هزار اصله درخت در رینگ بیرونی نمایشگاه شهر آفتاب

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه با بیان این که 5هزار اصله درخت با اجرای سیستم آبیاری قطره ای در محوطه نمایشگاه شهر آفتاب کاشته شده است، گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده یک هزار اصله درخت نیز در رینگ بیرونی نمایشگاه کاشته شده است. ضمنا  500 مترمربع گلکاری و ترمیم گلکاری‌های سال گذشته نیز به انجام خواهد رسید.

وی تاکید کرد: تمامی تلاشمان را به کار خواهیم گرفت که این نمایشگاه را برای حضور شهروندان مهیا و خدمات رسانی مطلوبی را به آنان ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه