English

مدیرکل تعزیرات تهران مطرح کرد؛

ناخالص‌فروشی و قیمت‌های کاذب بازار/شیرینی و میوه خالص فروخته شود

مدیرکل تعزیرات استان تهران با انتقاد از احتساب قیمت جعبه شیرینی های و میوه ها گفت: متاسفانه شیرینی و میوه امروز خالص فروخته نمی شود.

ناخالص‌فروشی و قیمت‌های کاذب بازار/شیرینی و میوه خالص فروخته شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به یکی از دغدغه‌های مردم با عنوان ناخالص‌فروشی، گفت: در میدان تره بار گاهی دیده شده که وزن جعبه میوه هم احتساب می‌شود که این موضوع برای خرید شیرینی هم دیده می‌شود.

وی افزود: ظرف شیرینی از استاندارد گاهی بیشتر است و شاهد ناخالص فروشی در بازار هستیم؛ چرا که کارتن کیلویی 5 هزارتومان است اما مبلغی بیشتر روی قیمت کلی کالا درج می‌شود.

مدیرکل تعزیرات استان تهران با تأکید بر ضرورت درج قیمت بر روی کالاها گفت: دغدغه دوم مردم موضوع قیمت‌های کاذب است چرا که در بسیاری از کالاها شاید درج قیمت‌های کاذب هستیم.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: ضریب سود عمده فروش و خرده‌فروش‌ها مشخص شده و ضوابط و قیمت‌ها مشخص شده و فعالان اقتصادی و واردکنندگان و تولیدکنندگان باید قیمت‌های صنفی را ثابت نگه دارند.

وی در خصوص وضعیت قاچاق در جنوب تهران، گفت: متولی طرح قاچاق در طرح‌های ملی ستاد مبارزه با قاچاق کالا است و در استانی‌ها هم کمیسیون‌های متعددی است که یکی و آنها تعزیرات است.

محمدی افزود: چند طرح در استان تهران با مجوز در حال اجرا است که یکی از آنها طرح کوچه مروی است که مأموریت‌ها در آن اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه