English

دانش‌ آموزان شیرازی میثاقنامه تحریم مواد محترقه امضا کردند

جمعی از دانش‌آموزان شیرازی با حضور در همایشی که از سوی آتش‌نشانی برنامه‌ریزی شده بود، میثاقنامه تحریم مواد محترقه خصوصا در ایام چهارشنبه آخر سال را امضا کردند.

دانش‌ آموزان شیرازی میثاقنامه تحریم مواد محترقه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز یکشنبه 22 اسفند در همایش تحریم موادمحترقه از سوی دانش‌آموزان گفت: با توجه به اینکه بیشترین مصدومین چهارشنبه آخر سال را رده سنی کودک و نوجوان تشکیل می‌دهند، این ویژه برنامه پیش‌بینی و اجرایی شد.

محمد فرخ‌زاده افزود: یکی از اقدامات پیشگیرانه در راستای ارتقا فرهنگ ایمنی و به دنبال آن کاهش حوادث چهارشنبه آخرسال، آموزش در تمام سطوح سنی کودکان بوده که از هفتم اسفند آغاز شده است.

او از آموزش 14 هزار کودک و نوجوان در گروه سنی پیش دبستانی تا دبیرستان در شیراز خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال در تمامی رده‌های سنی و مقاطع تحصیلی برگزار شده است.

فرخ‌زاده گفت: این آموزش‌ها همراه با پویش دانش‌آموزی و میثاق نامه‌هایی بود که به احترام آتش نشانان شهدای پلاسکو امضا شد و امیدواریم در کمتر شدن حوادث چهارشنبه آخر سال کارساز باشد .

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شیراز در جمع خبرنگاران نیز گفت: در همایش دانش آموزی چهارشنبه آخر سال حدود 300 دانش آموزان گرد هم آمدند و با همکاری کارشناسان بیمارستان سوانح سوختگی، آموزش‌هایی را در مورد مقابله با سوختگی و رعایت نکات ایمنی فرا گرفتند.

فرخ‌زاده به اجرای مراسم نواخته شدن زنگ خطر چهارشنبه آخر سال اشاره و اضافه کرد: این مراسم نمادین فردا دوشنبه 23 اسفند در یکی از دبیرستان‌های دخترانه شیراز اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی