English

رئیس سازمان جمعیت هلال‌احمر خبر داد

تکمیل انبار هلال در طرح نوروزی سال ۹۶/رونمایی از نرم‌افزار EOC موبایل

رئیس سازمان جمعیت هلال‌احمر از تکمیل انبار هلال در طرح نوروزی سال 96 خبر داد و گفت: در راستای طرح نوروزی سال 96 انبارها به اندازه لازم تکمیل و امکانات افزایش داده‌ شده است.

تکمیل انبار هلال در طرح نوروزی سال 96/رونمایی از نرم‌افزار EOC موبایل

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، امیرمحسن ضیایی در نشست خبری طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال 96، با اشاره به اینکه جنس اقدامات هلا‌ل‌احمر از جنس مردم بوده و نوع کار و ارزش آن با اقدامات سایر دستگاه‌های اجرایی متفاوت است، گفت:  سال آینده برنامه پنج‌ساله جمعیت اجرایی خواهد شد و فردا در شورای عالی این جمعیت، مصوب می‌شود.

ضیایی در ادامه با بیان اینکه  در سال 95،  مشکلات زیادی داشتیم، اما تمام تلاش خود را در ارائه خدمات گذاشتیم تا خدمتی را از مردم فروگذار نکنیم . همچنین سعی کردیم قبل از وقوع اتفاقات به استقبال آن رفته و اقدامات لازم پیشگیرانه را انجام دهیم.

بیش از 90 هزار ماموریت در سال 95

به گفته ضیائی، در سال 95، بیش از 40 هزار ماموریت انجام گرفت که 20 هزار مورد آن ترافیکی بوده است همچنین تعداد کل عملیات‌ها در سال جاری، یک درصد نسبت به سال گذشته بیشتر بود. در واقع باید گفت هلال‌احمر فقط به پاسخگویی در سوانح توجه ندارد،‌ پیشگیری و کاهش خطر و ریسک  از جمله اولویت های هلال احمر بوده، چرا که در صورت اهمیت به این مسئله با موفقیت‌های زیادی همراه خواهیم بود.

تکمیل انبارهای در طرح نوروزی سال 96
رئیس جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: برای طرح نوروزی سال 96 انبارها را به اندازه لازم تکمیل کرده و امکانات را افزایش داده‌ایم.

رونمایی از نرم‌افزار EOC موبایل 

به گفته وی، همچنین رونمایی از نرم‌افزار EOC موبایل نیز امروز انجام خواهد گرفت و هموطنان می‌توانند با نرم‌افزار بر روی گوشی خود از اطلاعات مناسب هنگام سفر برخوردار شوند.

وی در مورد اینکه چرا برای همه دستگاه‌های امدادرسان یک شماره واحد در نظر گرفته نمی‌شود، گفت: سعی شده با هماهنگی این اقدام صورت گیرد و به صورت پایلوت در قم توسط کمیسیون راه‌ها این مسئله مصوب شده است.

تصویب رشد 10 درصدی بودجه هلال احمر نسبت به سال گذشته

ضیایی در ارتباط با بودجه هلال‌احمر در سال 96، اظهار داشت: هفته گذشته در مجمع عمومی هلال‌احمر بودجه مصوب شد که 10 درصد نسبت به سال گذشته رشد خواهد داشت، البته مهم تخصیص بودجه است که به دلیل مشکلات در این زمینه شاهد بی‌مهری‌هایی در این زمینه بوده‌ایم.

فعالیت 2 هزارو 700 نیروی واکنش سریع از سال آینده

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ارتباط با نیروهای واکنش‌سریع گفت:‌ در حال حاضر تعداد این نیروها 500 نفر بوده که از سال آینده 2هزار700 نفر به جمع این نیروها افزوده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه