English

پرهیز از خطر، آرامش در سفر؛ شعار پلیس راهور در نوروز ۹۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا شعار پلیس راهور در نوروز 96 را پرهیز از خطر، آرامش در سفر اعلام کرد.

پرهیز از خطر، آرامش در سفر؛ شعار پلیس راهور در نوروز 96

به گزارش خبرگزاری موج، سردار تقی مهری در مراسم آماده‌باش نوروزی همیاران پلیس که صبح امروز در دبستان دخترانه اندیشه در محله امیرآباد تهران برگزار شد، گفت: از وزارت آموزش و پرورش برای همکاری در توسعه طرح همیار پلیس و همینطور دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان تشکر می‌کنم. این همایش به مناسبت نوروز 96 برگزار شده و در واقع آماده‌باش همیاران پلیس برای نوروز 96 است و امیدوارم همه ما با رعایت فوانین ومقررات سال خوبی داشته باشبم.

وی با تاکید بر اینکه قوانین راهنمایی و رانندگی برای نظم بخشی به ترافیک است، گفت: متاسفانه در تصادفات رانندگی تعدادی از همکاران ما جان خود را از دست داده‌اند.

مهری با بیان اینکه همیاران پلیس باعث کاهش تصادفات و جانباختگان این حوادث شده‌اند افزود: نقش همیاران پلیس بی‌بدیل بوده و باعث افزایش فرهنگ ترافیک شده است و من خودم شاهد بودم که همیازان پلیس چقدر کمک کرده‌اند.

به گفته رئیس پلیس راهور ناجا، اولین وظیفه همیاران پلیس وادار کردن راننده به رعایت قوانین و مقررات است، به راننده تذکر بدهید که کمربند ایمنی ببندد و با سرعت مجاز حرکت کند. راننده باید مراقب عابران پیاده هم باشد و از خوردن و آشامیدن حین رانندگی و رانندگی در حالت خستگی خودداری کند.

مهری شعار امسال پلیس راهور در نوروز 96 را پرهیز از خطر، آرامش در سفر اعلام کرد و از دانش‌آموزان خواست که در چهارشنبه سوری نیز مراقب خود باشند و از انجام کارهای خطرناک پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی