English

وزیر دادگستری:

پلیس فتا اشراف خوبی بر فضای سایبر دارد

وزیر دادگستری گفت: حقوفدان‌های ما به کمک پلیس فتا آمده‌اند، ما به توسعه جرم انگاری فکر نمی‌کنیم چرا که پرونده زیاد منجر به کاهش جرم در کشور ما نشده است و حتما باید راهبرد دیگری داشته باشد.

پلیس فتا اشراف خوبی بر فضای سایبر دارد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات فضای سایبر ناشناس بودن است. مهم شناسایی‌ها و آدرس‌ها را کتوجه شدن است.

وی با بیان اینکه حقوقدان‌های ما به  کمک پلیس فتا آمده‌اند، تاکید کرد: ما به توسعه جرم انگاری فکر نمی‌کنیم چرا که پرونده زیاد منجر به کاهش جرم در کشور ما نشده و حتما باید راهبرد دیگری داشته باشد.

وزیر دادگستری اظهار کرد: نباید اجازه دهیم دانش فضای سایبر تنها در اختیار تولیدکنندگان آن باشد. امروز آمریکا این فضاها را در اختیار دارد و ما باید ید دانش بومی را افزایش دهیم.

پورمحمدی گفت: خوشبختانه پلیس فتا هم نظارت و اشراف خوبی بر این فضا دارد و با اقدامات انجام شده و نظارتی که وجود دارد، حتما باید مجرمان احساس خطر کنند.

وی با بیان اینکه عدد مطلق جرایم در فضای مجازی بالاست، گفت: در عین حال در مقایسه با حجم اقداماتی که در این فضا انجام می‌شود اقدامات مجرمانه زیاد نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه