English

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران:

زمان دار شدن پروژه‌ها به معنای هدر رفت اعتبارات است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروژه‌ای که زمان بر می‌شود هزینه‌اش زیاد خواهد بود و لذا در اجرای پروژه‌ها باید برنامه زمان بندی را رعایت کرد.

زمان دار شدن پروژه‌ها به معنای هدر رفت اعتبارات است

به گزارش خبرگزاری موج، اقبال شاکری در سیصد و سی و سومین جلسه شورا گفت: در روزهای پایانی سال پرداخت دیون پیمانکاران باید یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری باشد و اگر بودجه‌ای در این رابطه موجود نباشد راه بینابینی دادن اعتبار خرید به پیمانکاران از فروشگاه‌هایی نظیر شهروند است تا از این طریق پیمانکاران نیز بتوانند بخشی از مطالبات کارکنان خود را پرداخت کنند و در این روزهای پایانی سال با مشکل مواجه نشوند.
شاکری در ادامه سخنان خود نسبت به طولانی شدن پروژه فرهنگی برج طغرل انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر به علت طولانی شدن این پروژه بخش‌هایی از آن نیاز به مرمت دارد.
وی افزود: پروژه‌ای که زمان بر می‌شود هزینه‌اش زیاد خواهد بود و لذا در اجرای پروژه‌ها باید برنامه زمان بندی را رعایت کرد.
سروری: وعده‌های توخالی دولت و بلاتکلیفی مردم در مناطق 17 و 18
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا نیز در ادامه این جلسه گفت: متاسفانه پیگیری‌های مربوط به زمین‌های راه آهن در مناطق 17 و 18 همچنان بی ثمر مانده و وعده‌های توخالی دولت موجبات متضرر شدن مردم شده است.
وی افزود: نمی‌دانیم چه زمان این موضوع حل خواهد شد اما آنچه واضح است ،هر لحظه درنگ برابر با متضرر شدن بیشتر مردم خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه