English

دادستان کرمان:

پنج هکتار اراضی شهری در شهرستان کرمان رفع تصرف شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه اولویت دادستانی مقابله و مبارزه با حاشیه نشینی و رفع تصرف از اراضی دولتی است از رفع تصرف از 5 هکتار اراضی شهری و ملی در یک ماه گذشته در کرمان خبر داد.

پنج هکتار اراضی شهری در شهرستان کرمان رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری موج، دادخدا سالاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبازره آنی و ضربتی با پدیده سوء حاشیه‌نشینی و حفاظت از اراضی ملی، 46 مورد عملیات توسط نیروهای انتظامی و مامورین شهرداری کرمان با هدف مبارزه با حاشیه‌نشینی و رفع تصرف اراضی ملی طی یک ماه گذشته انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این مورد اراضی ملی که در مناطق چهار گانه شهرداری‌های شهر کرمان از سوی فرصت‌طلبان و زمین‌خواران تصرف شده بود مورد قلع و قمع قرار گرفت و با انجام اقدامات مقتضی نهایتا 5 هکتار از اراضی ملی و شهری در محدوده شهر کرمان رفع تصرف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان کرد: با توجه به فرامین صادره از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مبارزه با پدیده زمین‌خواری و با یاری و استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای انتظامی و مامورین سازمان‌های ذیربط ضمن صیانت و حفاظت از اموال ملی دست غاصبان را از راضی ملی و دولتی را کوتاه می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه