English

آسمان تهران تا چند روز آینده صاف است

آسمان تهران در چند روز آینده صاف خواهد بود، همچنین از روز شنبه، در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلایند‌ه‌های جوی افزایش می‌یابد.

آسمان تهران تا چند روز آینده صاف است

به گزارش خبرگزاری موج، براساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی و نقشه‌های پیش‌یابی، سامانه بارشی جدید، امروز از جنوب غرب کشور وارد شد که موجب بارش باران و رعدوبرق و رگبار ‌در استان‌های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد، هرمزگان، جنوب و شرق لرستان، جنوب اصفهان و برخی نقاط سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی ‌شده است.

امروز پنج‌شنبه در مناطق کوهستانی شرق لرستان، جنوب غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، زردکوه، کوهرنگ، اشتران‌کوه، ارتفاعات کرمان و یزد بارش برف داریم.

روز جمعه فعالیت این سامانه تضعیف می‌شود و تنها شاهد نزول بارش‌های پراکنده در استان‌های فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و برخی نقاط سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی خواهیم بود.

روز شنبه افزایش ابر و وزش باد در جنوب و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت انتظار افزایش آلایند‌ه‌های جوی را داریم.

آسمان تهران فردا صاف، گاهی با وزش باد و روز شنبه نیز صاف پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب 13 و 3 درجه خواهد بود.

روز آینده ارومیه، همدان و تبریز با کمینه دمای 7 درجه زیر صفر و زنجان با کمینه دمای 8 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای 24 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 28 بهمن‌ماه 112.4 میلی‌متر ثبت شد، بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 139.4 میلی‌متر بود بنابراین بارش‌های سال جاری 80.6 درصد بارش سال گذشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه