English

شهرداری تهران با بهره گیری از اتوبوس‌های دو طبقه گردشگری به استقبال از بهار می‌رود

شهرداری تهران در نوروز 96 با بهره گیری از اتوبوس‌های روباز دو طبقه ویژه گردشگری و برگزاری تورهای مختلف در سطح شهر تهران به استقبال از بهار سال 96 می‌رود.

شهرداری تهران با بهره گیری از اتوبوس‌های دو طبقه گردشگری به استقبال از بهار می‌رود

به گزارش خبرگزاری موج، منیعی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان تهران در تشریح اقدامات شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در برگزاری تورهای نوروز 96 ارتقای روحیه سرور و نشاط عمومی، تاکید بر تقویت هویت اسلامی ایرانی و ترویج فرهنگ حفظ طبیعت و محیط زیست را به عنوان اهداف اصلی برگزاری این تورها دنبال می‌کند. این تورها با محوریت ایثار و شهادت، وحدت و وفاق ملی در سطح شهر تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: از 13 تا 20 اسفند ماه اجرای طرح جهاد مهربانی در 354 محله شهر تهران برگزار خواهد شد و 15 اسفندماه همزمان با روز درختکاری طرح درخت مهربانی با حضور خانواده شهدا و چهره‌های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری برنامه چهارشنبه آخر سال گفت: 24 اسفند ماه با تاکید بر هویت اسلامی ایرانی طرح ویژه‌ای برای چهارشنبه آخر سال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: 27 اسفند ماه نیز مهمانی لاله‌ها در آخرین پنجشنبه سال با برگزاری ویژه برنامه‌هایی در بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود. همچنین 29 اسفند 354 برنامه در 354 محله شهر تهران همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برگزار می‌شود.

منیعی به برگزاری طرح سفره طبیعت در 1000 پارک شهر تهران و برنامه‌های ویژه این طرح در 13 فروردین ماه همزمان با روز طبیعت اشاره کرد و افزود: برنامه‌های ویژه تهران گردی و برگزاری تورهای شهرداری تهران از یکم الی سیزدهم فروردین ماه با شعار تهران را ببینیم در سطح شهر تهران آغاز به کار خواهد کرد. با تشکیل ستاد گردشگری نوروز و ایجاد رینگ‌های گردشگری مسافرین ورودی به شهر تهران را تشویق می‌کنیم تا در قالب تورهای یک روزه و سه روزه تهران را به طور کامل ببینند.

وی افزود: پنج مقصد برای تورهای یک روزه و 11 مقصد برای تورهای نیم روزه طراحی شده که با حداقل قیمت و با همکاری سازمان میراث فرهنگی با بهترین کیفیت برگزار می‌شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در تشریح نحوه اطلاع مردم از برگزاری این تورها و ثبت نام در آنها گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سایت ستاد گردشگری شهرداری تهران به آدرس www.visit.tehran.ir ، سامانه #137*، اپلیکیشن‌های تهران من و سامانه 137 شهرداری تهران نسبت به کسب اطلاعات و ثبت نام در تورها اقدام کنند.

وی ادامه داد: روزانه پنج خانواده از خانواده‌های معظم شهدا در هر منطقه تهران برایشان تورهای گردشگری برگزار می‌شود که این تورها برای شهدای جنگ تحمیلی، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و سازمان آتش نشانی تهران برگزار می‌شود. همچنین در 53 محله شهر تهران تورهایی به صورت رایگان و یک روزه برای محرومین و فقرای محلات سطح شهر تهران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی