English

فرماندار قشم:

هنگام و لارک بهترین ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری را دارند/ بازارچه‌های محلی در جزایر رونق می‌گیرد

فرماندار قشم گفت: جزایر هنگام و لارک در خلیج فارس بهترین ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری در جنوب ایران را دارا هستند.

هنگام و لارک بهترین ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری را دارند/ بازارچه‌های محلی در جزایر رونق می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا نصری پیش از ظهر امروز در نشست با رئیس بنیاد مستضعفان کشور که به جزیره قشم سفر کرده است، اظهار کرد: جزایر هنگام و لارک دو ظرفیت بسیار ارزشمند در زمینه توسعه گردشگری و جذب مسافر هستند که هنوز زیرساخت‌های مناسبی در آنها ایجاد نشده است.

وی با بیان این که راه‌اندازی کامل بازارچه محلی جزیره هنگام می‌تواند گام بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال در این جزیره باشد، افزود: بهترین راهکار برای توسعه اشتغال‌آفرینی و ایجاد ظرفیت برای استفاده از توان مردم جزیره در توسعه و آبادانی آن نیز تشکیل تعاونی جزیره‌نشینان هنگام است.

فرماندار قشم اضافه کرد: 2 طرح بازارچه محلی و موزه ایران‌شناسی و سنتی جزیره هنگام نیز در طرح‌های جدید برای این جزیره دیده شده است.

نصری گفت: مردم جزیره هنگام مردمانی آگاه، مهمان‌نواز و دریادل هستند که همیشه در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند و خدمت کردن به این مردم سرمایه ارزشمند و بزرگی است که اگر بتوانیم گامی برای رفع محرومیت‌های آنان برداریم، نه تنها رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت بلکه سرمایه‌ای برای توسعه کشورمان نیز خواهد بود.

وی زمینه‌سازی برای سفر مردم به جزیره هنگام را نیز مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: سالانه بیش از 11 میلیون سفر به استان هرمزگان و حدود 4 تا 5 میلیون سفر به جزیره قشم انجام می‌شود که اگر زیرساخت مناسب برای سفر مردم به جزیره هنگام وجود داشته باشد، اقتصاد جزایر هنگام و لارک قوت خواهد گرفت.

محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز به دعوت استاندار هرمزگان به جزیره قشم سفر کرده تا بازدیدی از جزایر هنگام و لارک داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه