English

رئیس دانشگاه مازندران:

اجازه بر هم زدن جو روانی و علمی دانشگاه را نمی‌دهیم

رئیس دانشگاه مازندران گفت: اجازه بر هم زدن جو روانی و علمی دانشگاه را نمی‌دهیم.

اجازه بر هم زدن جو روانی و علمی دانشگاه را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، سیدخلاق میرنیا اظهار کرد: دانشگاه فضایی برای کسب علم و دانش است و اجازه نمی‌دهیم عده ای به خاطر منافع سیاسی و جناحی، جو روانی و علمی موجود دانشگاه را بر هم بزنند.

وی با بیان اینکه باید برای حفظ آرامش در فضای آموزشی تلاش کرد، گفت: برای برگزاری نشست‌ها و سخنرانی افراد مختلف، حفظ آرامش از مهم‌ترین وظیفه مسئولان تصمیم‌گیرنده است.

رئیس دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: مسوولان باید در این محیط علمی، فضا را آرام کنند و به گروه‌های سیاسی اجازه نمی‌دهیم محیط این دانشگاه را بر هم بزنند.

میرنیا گفت: در سخنرانی‌هایی که بهره‌برداری سیاسی در آن صورت می‌گیرد این موضوع در هیئت نظارت مطرح می‌شود و در صورت هرگونه ایجاد تنش احتمالی، آن نشست را لغو می‌کنیم.

میرنیا افزود: دانشگاه به طور دقیق بر اساس قانون و مقررات موجود عمل می کند اما متاسفانه برخی گروه ها از تشکل های مختلف سیاسی و فرهنگی دانشگاه به نفع امیال ناصحیح خود و خارج از قانون و چارچوب نظام بهره برداری ناعادلانه می کنند.

رئیس دانشگاه مازندران گفت: از تمامی تشکل های دانشجویی فعال در دانشگاه درخواست می‌شود که به قوانین و مقررات دانشگاه احترام بگذارند و این بهترین روش برای تحکیم و تقویت نظام اسلامی است.

وی افزود: در شرایطی که امروز از سوی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا زیر فشار قرار می‌گیرد، تمام گروه‌های سیاسی و فرهنگی و به ویژه دانشگاهیان باید تمام تلاش خود را در استواری نظام جمهوری اسلامی، آرمان های شهیدان و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، تحت منویات مقام معظم رهبری به کار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی