English

رئیس شورای شهر تهران:

افزایش کرایه حمل و نقل عمومی تا دو هفته دیگر نهایی می‌شود

رئیس شورای شهر تهران از عدم موفقیت رایزنی‌ها برای تغییر زمان ثبت نام کاندیدای شورای شهر خبر داد.

افزایش کرایه حمل و نقل عمومی تا دو هفته دیگر نهایی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری موج، مهدی چمران ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه صبح امروز و مصوبات آن گفت: در ابتدا طرح یک فوریتی در ارتباط با عملیاتی کردن و تقویت سیستم مدیریت بحران مورد بررسی قرار گرفت؛ اما از آنجایی که مصوبه مشابهی در سال 83 به تصویب رسیده بود تنها به اضافه کردن چند مورد اکتفا شد و نهایتا با رأی اکثریت آرا به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه تدوین سیاست‌های کلی سوم شهر تهران در دستور کار شورا در این جلسه قرار گرفت ادامه داد: از آنجایی که برنامه سوم پنج ساله شهرداری تهران از سال 98 قابل اجراست لذا بررسی این چارچوب‌ها و سیاست‌ها در دستور کار قرار گرفت و بر همین اساس شهرداری ملزم شد چارچوب‌های لازم را در این خصصو تدوین کند و بررسی این طرح مسکوت ماند.

چمران درباره افزایش نرخ کرایه های وسایل حمل و نقل عمومی برای سال 96 نیز با بیان اینکه نرخ های اعلام شده مصوبه کمیسیون مربوطه بوده است گفت: هنوز این مساله در صحن علنی بررسی نشده است که به تصویب برسد اما تا دو هفته دیگر افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در سال 96 از صحن شورا مطرح و نهایی خواهد شد.

وی درباره زمان نامناسب ثبت نام انتخابات شورای شهر پنجم نیز گفت: ما درخواست داشتیم با توجه به اینکه ثبت نام شوراها در تعطیلات عید است این زمان تغییر کند و از 30 اسفند به حداقل 22 اسفند ماه موکول شود اما هنوز تغییری در این زمینه حاصل نشده و کاندیدا باید در همان موعد مقرر اعلامی (30 اسفند) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی همچنین درمورد مصوبه دیگر شورا گفت: استفاده از فضای پارک ها در راستای توسعه فرهنگ، هنر و ... یکی دیگر از دستور جلسات بود که نهایتا یک فوریت آن به شرطی که به فضاهای سبز آسیبی نرسد به تصویب رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی