English

اعلام آمادگی مدیریت شهری برای کمک به مردم خوزستان

اعضای شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود درخصوص مسائل تهران موضوعاتی را بیان کردند.

اعلام آمادگی مدیریت شهری برای کمک به مردم خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج، احمد حکیمی‌پورصبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه سیصد و سی‌ودومین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه باخبر شدیم یکی از ارگان‌های دولتی ملک 7000 متری در خیابان حافظ که مربوط به دوره قاجار است را در معرض فروش قرار داده، گفت: این خانه‌ها هویت تهران هستند و نباید به این راحتی به فروش برسد.

وی افزود: شورای شهر تهران باید قوانینی را ایجاد کند تا این خانه‌هایی که در ید اشخاص حقیقی و حقوقی هستند، به راحتی مورد ساخت و ساز قرار نگیرند.

همچنین معصومه آباد رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران در تذکر خود با بیان اینکه مردم خوزستان چندین سال است که با تنی خسته از 8 سال جنگ تحمیلی با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: با اینکه 80 درصد نفت ایران از این مناطق استخراج می‌شود، اما شاهد بی‌توجهی مسوولان امر به این مناطق جنگ زده هستیم.

رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با اشاره به بحران گرد و غبار در این منطقه گفت: بخش زیادی از نفت خوزستان صرف حل مشکلات سایر استان‌ها می‌شود و متاسفانه خوزستانی‌ها حتی برای 1700 میلیارد تومان که گفته می‌شود برای بهسازی گرد و غبار لازم است نیز از نفت بهره نمی‌برند.

پیرهادی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه خوزستان پاره تن تهران است، گفت: اعضای شورای شهر تهران و مدیران شهری اعلام آمادگی کردند که حتی برای آرام کردن دل خودمان و انجام وظیفه شرعی و انسانی آماده هستند هرگونه اقدام عملی در راستای حل این مشکل را انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه