English

با حضور معاون رئیس جمهور؛

«بانک جامع اطلاعاتی زنان» رونمایی شد

با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده «بانک جامع اطلاعاتی زنان» رونمایی شد.

«بانک جامع اطلاعاتی زنان» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج، شهیندخت مولاوردی در مراسم رونمایی از بانک جامع اطلاعاتی زنان گفت: این سامانه در ادامه رویکرد تعاملی معاونت امور زنان و دولت یازدهم است. از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید قالب و اشکال متعددی را برای تحقق این رویکرد در نظر گرفتیم.

وی افزود: از اطلاعات این سامانه می توانیم برای برنامه ریزی درست بهره ببریم؛ از سوی دیگر تلاش می کنیم از این سامانه در جهت تحقق دسترسی عادلانه زنان به فرصتها و منابع استفاده کنیم چراکه یکی از ماموریت‌های ما شناسایی زنان توانمند و مستعد و معرفی آنان به مسوولان برای تصدی پست‌های مدیریتی است.

مولاوردی در ادامه اظهار داشت: مبنای بانک اطلاعاتی جامع زنان اعتماد به کاربر و خوداظهاری است. البته فرآیند صحت سنجی را در ادامه خواهیم داشت. در مراحل بعد گروه‌های تشکیل شده از طریق این بانک به صورت شبکه به هم پیوند داده می‌شوند و می‌توانیم از دیدگاه‌های اعضای این بانک بهره ببریم و در این جهت یک شبکه اجتماعی بین گروه‌های مختلف بانک اطلاعاتی زنان و گروه‌های خاص این بانک خواهیم داشت که به برنامه ریزی‌ها کمک می‌کند. در واقع از این طریق تلاش می‌کنیم برنامه ریزی برای زنان را با زنان محقق کنیم چرا که برنامه ریزی در پشت درهای بسته راه گشا نخواهد بود.

وی اضافه کرد: ما می‌توانیم برای دریافت نظرات اعضای بانک اطلاعاتی به منظور تصمیم گیری‌هایی مانند ارسال یک لایحه به دولت بهره ببریم و هم معاونت زنان و هم بخش خصوصی می‌توانند از این اطلاعات بهره ببرند.

وی تصریح کرد: انتظار نداریم که این پایگاه تنها به یک مرکز کاریابی برای زنان تبدیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه